Gå til innhold

har en stooor stoooor

Anbefalte innlegg

Skrevet

vom etter svangerskapet jeg... når jeg ikke trekker den inn ser det faktisk ut som om jeg er 3-4 mnder på vei!

hvordan blir jeg kvitt denne?? noen som vet?

noen som har noe erfaring? pliis..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge er det siden du fødte da? =)

Helt vanlig det den første tiden.. Tar en liten stund før alt trekker seg tilbake og strammer seg opp.. =)

Skrevet

er 5 mnder siden nå.. nesten 6,

får helt vondt av å se meg i speilt, og tør ikke gå i hverken svømme hall, og må ha lange topper konstant..

kjipt.. typisk meg å få noe slikt.

Skrevet

Jeg har også en ganske god bolle på magen fortsatt... (4 mnd. gammel baby her). Hvis jeg står opp og holder inn magen så ser det greit ut, men hvis jeg slapper av så ser jeg ganske god og gravid ut ja... Skal begynne å trene magen nå og håper det hjelper.

Skrevet

kan da umulig være meninga at jeg skal gå rundt som dette!

enda verre er det vel å tenke på at jeg skal væra med i gym på skolen.. aldri i livet heller sier jeg..

Skrevet

kjøp deg en rokkering! jeg har begynt å rokka ca 15 minutter hver dag (eller noen ganger annenhver dag...) og det hjelper veldig for rygg og magmuskler! og så kan du gjøre det i ding egen stue, foran tv`n, så går tida så mye fortere også.

begynne med bare ti minutter første gang, for du må ikke miste motet heller.

jeg kjøpte en med vann inni,for da er den lettere å holde opp,så kan du konsentrere deg om å svinge hoftene istedet:)

billig er det og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...