flypapir Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Hvor mange kynnere skal man ha iløpet av en time/en dag før det defineres som mye kynnere?
flypapir Skrevet 27. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2008 Skulle vært på bim denne da, men er vel noen her som vet også...
Øyboeren med to små <3 Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 hehe, det kommer vel an på øyet som ser..! jeg syntes jeg hadde mye kynnere, og det var vel en 15-20 for dag, sikkert?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 på kvelden har jeg kynnere nesten hele tiden. noen ganger kanskje hvert kvarter. sliter du med mye kynnere nå?
flypapir Skrevet 27. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2008 Hehe, sant nok.. Lurer bare på om jeg kan "klage" til legen over mye kynnere. Kan tidvis (oftere og oftere) 5-10 kynnere i timen... Har hatt 3 stk bare nå mens jeg har sittet her i 15 min..:S
flypapir Skrevet 27. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2008 lengter: jaaaaaaaaaa! Men hva gjør du her forresten..?? Trodde du var på sykehuset jeg!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 hehe, når du sier det sånn, kommer jeg jo på at jeg hadde mer kynnere enn 15-20 pr dag.. jeg hadde det vel mer som deg, 5-10 kynnere i timen på kveldstid som oftest, så da blir det jo litt mer.. jeg nevnte det når jeg var på kontroll, så da kan vel du også det..! men er jo uansett ikke stort legen kan gjøre med det, utenom å si at du må ta det med ro, og si i fra om det begynner å bli vondere og mer regelmessig..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 hei du! ja her sitter jeg med masse maserier, konstante kynnere og blodtiblandet slim og har gjort i en uke nå. men skjer det noe? NEEEI!! blir så frustrert!
flypapir Skrevet 27. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2008 Utrolig hvor fort man glemmer! Kynnerne mine er ikke noe vonde, så jeg får vel bare være glad dem er der. Synes bare det er slitsomt at det skal være såpass hyppig da jeg bare er i uke 25. Men overlever vel det også skal du se..
flypapir Skrevet 27. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. september 2008 lengter; du får massere brystvortene litt, det funket som bare det for min del (men da var jeg 13 dager over termin)! Hilse mann og barn (og mamma), så får vi prøve og treffes en dag!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 27. september 2008 #11 Skrevet 27. september 2008 masserer hver kveld jeg skal hilse, så ses vi snart ) klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå