Gå til innhold

kan jeg gi mannen i kassa på kiwi en kompliment?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe ja det lurer jeg på!!!

er fast kunde der, og han er bare så nydelig:))) virker hyggelig og er kjempekjekk. Nå går jeg ikke i joggebukse og usminka på den butikken lengre! har sett han lenge der, og han bli bare mer og mer hyggelig for hver gang jeg handler.forrige dag jeg var der begynte han å spørre om hvor barnet mitt er og om det gikk bra å sånn...litt flaut med den køen bak meg hehe. kunne gjerne sagt noe pent til han, men er jo aldri alene i køen!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. bare gi ham kompliment, du.

Minner om mamma og pappa, bare at det var mamma som jobbet i butikken. Pappa har vel aldri i sitt liv handlet så mange småting, som da han møtte mamma og ville bli kjent med henne;) De har nå vært gift i 40 år;)

Skrevet

En kan vel si at det er alltid så hyggelig å handle med ham;)

Eller bare utvide småpraten litt. Passe på at køen ikke er lang når en skal betale. Si f eks at "i kveld skal jeg ut på by'n, lenge siden sist jeg var ute. Skal du?" Dersom du skal det, da;)

Skrevet

selvsakt kan du det... hihi.... lykke til :-)

høres jo ut som om han liker deg også :-)

Skrevet

"Så kul du var på håret i dag"

Skrevet

ja haha bortsett fra at han samme frisyren hele tiden hehe:D

får pynte meg ekstra fint neste gang jeg går, så kansje er det han som starter hehe

Skrevet

kjør på jente:).

pynt det litt ekstra å se, spennende:).. hold oss oppdatert da)

Skrevet

Go for it, inviter han på en kaffe eller noe:) Jeg har selv invitert ut en "kassamann" en gang, litt skummelt, men du skal se han blir veldig smigret og mest sannsynlig sier ja;)

Skrevet

var å handlet hos han i dag...han tulla å snakket med barnet mitt og var hyggelig som vanlig. meg jeg bare tørr ikke gjøre noe.... HI

Skrevet

Få ut finger'n! :-)

Heldig gris. Skulle ønske jeg traff en mann i kassa på kiwi og, men så heldig er jeg ikke!

Skrevet

hihi får vel gå å handle litt til:D

Skrevet

Neste gang du er og handler skriver du tlf ditt på en liten lapp, så skriver du , Ring meg da;) Eller noe annet snerte:)

Så når du er ferdig og betale gir du han lappen mens du går om du ikke tør se reaksjonen :) Kan jo kjøpe bare en pakke tyggis eller noe så du slepper stå og ha masse varer oppi posen hihi.

Skrevet

den siste hadde jeg sansen for. lurer på om jeg skal prøve det :) jeg har å en kjekking jeg driver å sikler litt på men hab jobber på meny da.

Skrevet

hehehe det var jo lurt:))...men hvis han aldri da ringer kan jeg jo ikke dra tilbake til butikken...! ville vært så utrolig flaut. tenk om han er opptatt?!

Får kjøpe en avis til 10 kr hehe å putte akkurat ti kr på den automaten dem har i kassen. kaste lappen på han å løpe hehe.- ser det for meg :D

Skrevet

vi får hjelpe hverandre hihi

Skrevet

Venninna mi jobba i butikk. Det var en fast kunde som var innom der hver dag som hun synst var så kjekk. En dag tok hun mot til segå skrev tlf. nr. sitt bakpå kassalappen. De er i dag samboere som har vert sammen i 6 år og har en liten gutt på 1,5 år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...