Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Vi har nettopp kjøpt ny leilighet, og jeg klarer rett og slett ikke holde meg borte... Har rekrutert hele familien til å male, men må innrømme at jeg har malt litt selv også! Har selvfølgelig GOD gjennomlufting i hele leiligheten, og spesiellt i det rommet jeg har malt litt.. Jeg prøver å holde meg i de rommene som ikke males! Men blir jo bekymret for tulla i magen da... har hørt med de som jobbet i malingsbutikken, og de mente vi skulle være trygge med malingen vi har kjøpt! Har kun vannbasert maling også! Sover ikke der heller... Men når kan man egentli sove i disse rommene? Har ikke noe bråhast enda, men vil jo inn så fort som mulig! Æsj, kjenner jeg er bekymret for tulla i magen jeg...
mamma_vib Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 eg puste opp forige svangerskap og dette.. så lenge det er vannmaling og du har ekstra lufting så går det heilt fint.. det sa jordmor te meg sist.. ho sa eg kunne til og med male ute så lenge det blåste.. men lakking skal du holde deg borte fra har eg hørt... er det ikkje sånn at når lukten er borte kan du sove der?? lykke til me opp pussing og baby
Trillet Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Jeg malte også barnerommet til tulla mi. Du skal nok ikke uroe deg. Som du selv sier så er man jo forsiktig, man sniffer jo ikke akkurat malingen, og så lenge det er vannbasert og man har lufting så går det bra! Husk at de som jobber på malebutikker står og puster i de stoffene hver dag hele dagen. Gratulere med leilighet og lykke til med oppussing! Det er så deilig når man er ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå