Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Hvor lenge etter fødselen kommer "ruren" etter morkaka...? det har gått 10 dager siden jeg fødte nå, og jeg blør veldig lite, men jordmoren sa at om 10-12 dager kunne "ruren" fra morkaka komme slik at det kom mer blod enn vanlig... Slutter vi å blø etter at denne har kommet....? Førstegangs, så lurer bare...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Vet ikke helt, men jeg blødde i ca 4 uker hver gang. Det var et KS og en vanlig fødsel.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Jeg blødde i nesten fire uker andre gang, og ca to uker første gang... Det stoppet å blø etter en uke kanskje, men da gikk det et par dager før det begynte igjen...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Tror aldri det kom noe "rur" hos meg...la iallfall ikke merke til noen endringer... Men om hun sa denne kommer etter 10-12 dager, slutter man ikke å blø etter dette........renselsen kan jo vare opptil seks uker... Tror jeg sluttet å blø etter 3-4 uker... Hilsen en annen førstegangs... :-)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Okej! Begynner å bli mektig lei av å gå med bind hele tiden! Er ikke vant til det, har bestandig brukt tampong... Gleder meg til jeg slutter å blø!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 "Ruren"??? Har jeg ALDRI hørt om jeg... Har født tre barn og hver gang har jeg blødd gradvis mindre og mindre og har vel sluttet helt etter 3-4 uker... Har aldri lest om denne ruren heller jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Sier bare det jordmoren sa til meg jeg... Har ikke peiling på om det stemmer, men går nå å venter på denne ruren da.. hehe... Gjør meg ingenting om den ikke kommer nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå