Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Jeg prøver å få i meg nok hver dag, men hender av og til at jeg "glemmer" meg.. Drikker selvfølgelig mer på sommer enn vinter..
Mille** Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Nei, drikker ikke masse vann, drikker masse kaffe. ;o) Men tror jeg får i meg nok vann i løpet av en dag da.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Er ikke så flink å få i meg væske, merker plutselig at jeg er veldig tørst, og tørr i halsen, og når jeg da tenker meg om har jeg ikke drukket noe på timesvis. Drikker når jeg husker på det da.
Gjest Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Fikk streng beskjed av legen min å drikke opp mot 4 liter daglig for å holde melkeproduksjonen oppe. Klarte det en stund selv om det var fryktelig upraktisk å måtte fly på do hele tiden. Dabbet av en del, drikker vel nesten 2.5 liter daglig nå tror jeg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Nei. Men drikker ca 1 1/2 liter pepsi max. Vi har alltid vann til maten og slik da. Vil ikke at barna skal drikke så masse brus.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2008 Var det noen grunn til at du skulle drikke så masse vann når du ammet? husker også jeg fikk beskjed om å drikke masse vann når jeg ammet, men kan ikke huske de sa noe om hvor mye.. men jeg ble ekstra tørst når jeg ammet barna.. skal huske på dette å drikke masse vann hvis det gjør slik at melkeproduksjonen holdes oppe av det..
blond Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Jeg må tenke på at jeg skal drikke nok ellers dukker hodepinen opp. Jeg er ikke så flink i perioder og blir like forundret hver gang jeg får hodevondt og skjønnner at det er fordi jeg ikke har drukket nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå