Gå til innhold

Drikker dere masse vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å få i meg nok hver dag, men hender av og til at jeg "glemmer" meg.. Drikker selvfølgelig mer på sommer enn vinter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, drikker ikke masse vann, drikker masse kaffe. ;o)

Men tror jeg får i meg nok vann i løpet av en dag da.

Skrevet

Er ikke så flink å få i meg væske, merker plutselig at jeg er veldig tørst, og tørr i halsen, og når jeg da tenker meg om har jeg ikke drukket noe på timesvis. Drikker når jeg husker på det da.

Skrevet

Fikk streng beskjed av legen min å drikke opp mot 4 liter daglig for å holde melkeproduksjonen oppe. Klarte det en stund selv om det var fryktelig upraktisk å måtte fly på do hele tiden. Dabbet av en del, drikker vel nesten 2.5 liter daglig nå tror jeg.

Skrevet

Nei. Men drikker ca 1 1/2 liter pepsi max. Vi har alltid vann til maten og slik da. Vil ikke at barna skal drikke så masse brus.

Skrevet

Var det noen grunn til at du skulle drikke så masse vann når du ammet? husker også jeg fikk beskjed om å drikke masse vann når jeg ammet, men kan ikke huske de sa noe om hvor mye.. men jeg ble ekstra tørst når jeg ammet barna.. skal huske på dette å drikke masse vann hvis det gjør slik at melkeproduksjonen holdes oppe av det..

Skrevet

Jeg må tenke på at jeg skal drikke nok ellers dukker hodepinen opp. Jeg er ikke så flink i perioder og blir like forundret hver gang jeg får hodevondt og skjønnner at det er fordi jeg ikke har drukket nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...