Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk blodslimete blødning 1 dag før ikm (søndag 21.sept) og blødde til og med mandag 22.sept (i to dager). Etter det spottet jeg brun utflod til og med torsdag 25.sept (i tre dager). Mensen min pleier IKKE å være slik :)

Var veldig kvalm og hadde ubehag i magen som var en blanding av kvalme/mageknip/luftsmerter fra og med tirsdag morgen 23.sept til og med torsdag kveld 25.sept (i tre dager). Hadde verken diaré eller oppkast.

Testet negativt torsdag 25.sept hos legen, så legen sa det bare var et virus. Men, sambo var i fin form.

Men, jeg gir meg ikke. Lurer på om jeg kan være gravid likevel. Tenker at blødningen var en implantasjonsblødning og at det derfor var for tidlig å teste å på torsdagen (3-4 dager etter den eventuelle implantasjonen).

Reagerer fordi blødningen var så annerledes enn vanlig, og fordi jeg var så kvalm og uggen. I tillegg var kvalmen var sterkest morgen og kveld alle dagene. Og de siste dagene innbiller jeg meg at det murrer/stikker i livmorområdet.

Jeg får ikke testet før tirsdag morgen. Venter tester i posten på mandag :) Så forhører meg litt her, for å se hva dere andre tror om saken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å nevne at jeg var så slått ut av kvalmen at jeg var hjemme hele uka...

Skrevet

Ønsker ikke å gi deg falskt håp, men det er jo en liten mulighet hvis du hadde eggløsning senere enn du pleier, og det er for tidlig for test til å slå ut. Håper du følger etter inn her snart Pfeew!

(Verdens herligste gutt)

Skrevet

Skal ikke gi deg falske forhåpning er jeg heller, men jeg hadde også en liten og rar "mensen" etter at jeg ble gravid første gangen. Skjønte ikke at jeg var gravid med en gang heller på grunn av det, inntil jeg fikk en enorm sultfølelse ca en uke senere. Lykke til!

Skrevet

Takker for svar! Ingen klarer å gi meg mer falske forhåpninger enn meg selv....hehe.... Så bare kom med tankene deres uansett hva det måtte være! Jeg er takknemlig for alle svar :)

Eggløsningen var forsinket ja..

Jeg gleder meg til testene kommer i posten så jeg får testet! Om det blir negativt resultat er det ok også... Bare jeg får avkreftet eller bekreftet dette så jeg slipper å lure, undre og analysere mer... Huff, man blir jo gal... :-P

Håper det står bra til med verdens herligste gutt!!

Skrevet

Sultfølelse ja.. Jeg våkner hver morgen og MÅ ha frokost fort!!

Skrevet

Det er vel en mulighet for at du er gravid, man skal vel ikke teste for tidlig. Jeg hadde også en lignende "mens". Har følelsen av at legene roper "virus!" så snart de ikke helt vet hva det er. Mensen min har ihvertfall aldri blitt forstyrret av sykdommer

Skrevet

Ja, virus er nok et hyppig brukt ord hos fastlegen! Jeg følte meg litt nedfor da jeg gikk ut fra legekontoret.. Hadde forventet så mye mer enn bare å få høre at jeg hadde et virus. Er heldigvis i fin form igjen nå da. Men, forventet kanskje en gyn undersøkelse og klemming på magen. Hun bare sa at dette er virus, sykmelder deg resten av uka jeg..god bedring!

Skrevet

Ja, virus er et velkjent ord hos fastlegen :)

Jeg håper så inderlig at jeg er gravid..da skal jeg gå tilbake til legen og si TOLD U SO! :)

Skrevet

Oi..var litt kluss med BIM sidene her i stad..så jeg trodde ikke at det forrige innlegget mitt i tråden kom med..men det gjorde det visst..hehe.. :)

Skrevet

Jeg har flydd på do og tisset i hele dag... Og føler hele tiden et slags trykk på nedre del av magen..blæra eller livmora.. Kanskje jeg bare har en uvi..men håper på spire :) Svir ikke noe..

Skrevet

Håper virkelig dine aner stemmer....

Leger er ofte litt for raske til å skylde på virus ja.

Leger er generelt altfor raske når man er med dem..

Hos meg har kvalmen kommet. Fikk sykemelding 3 dager før helgen.... grådig på dagene syns jeg. Jeg er fortsatt kvalm og spyr, så må nok kontakte dem i morgen. Får håpe jeg får sykemelding ut uka.... Så slipper jeg å komme hver 3 dag å be om ny...

Hold oss oppdatert hvordan det går da pfeew... Venter nemlig på at du også skal komme inn hit..:)

Klem

Skrevet

Snufs... Måtte ta en test i dag for å sjekke... Testet så fort jeg kom hjem fra jobb og den var negativ :( Kanskje jeg har en mild urinveisinfeksjon da... Er i hvert fall veldig oppblåst slik at jeg ikke orker bukser som strammer litt..en bukse som egentlig sitter ganske greit orket jeg ikke ha på i går..for til og med den strammet.. Kjenner jo at det murrer/"trykker".. Og tisser ofte...

Skrevet

Prøv å test på morgenurin ofte lurere. Ellers kan man jo være gravid selvom testen er negativ, les "helt i sjokk" Men dette er jo VELDIG skjelden da men det skjer.. Ønsker deg lykke til :o)

Skrevet

Hei nygift :) Har lest innleggene dine og må si jeg blir helt sjokkert jeg også :) Gratulerer!!

Jeg er nok ikke gravid..er vel bare kroppen som er rar.. Det er 3 uker siden jeg fikk positiv eggløsningstest, så det burde ha slått ut på testen nå om jeg hadde vært gravid.. Får bare starte hekkesesongen nå og vente på neste eggløsning.. :)

Skrevet

Lykke til :o) Håper du blir gravid om det er det du ønsker :o)

Skrevet

Takk i like måte! Å bli gravid er det jeg ønsker meg mest i hele verden akkurat nå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...