Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og lest at kvalmen minsker risikoen litt for spontan abort, noen som vet hvorfor?

 

(ikke for å skremme de som ikke er kvalme, den høyer ikke risikoen hvis man ikke er kvalm, så ikke vær redd sto det)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare tull.

Skrevet

noen mener at hcg hormonet kan gi kvalme, og at høye hcg verdier er et godt svangerskapstegn. så det er nok derfra denne myten kommer. Jeg er enig i at det bare er tull, eller ihvertfall bare synsing

Skrevet

Den mann vet er at ved MA så avtar symtomen runt den tiden som fostret dör. Jeg hadde MA for noen år siden og symtomerne forsvannt då tidlig. I min nuvaerende graviditet ble jeg spurt på tidlig UL i uke 11 om jeg hadde symptomer på graviditet, "ju mer desto bedre" sa hun:) Men seff er det grunnet min historie, har mann aldri hatt symptomer eller problemer skal mann bare vaere glad for det! Er nå i uke 17 og symptomer forsvannt i uke 11 og jeg föler nå masse liv og en sprellende baby i magen:D Gled dere!

Skrevet

ok takk =)

 

Var ikke såå kvalm forige gang, ble det i uke 11 og litt uttover... begynte tidlig denne gangen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...