Baby<3 Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 ...og lest at kvalmen minsker risikoen litt for spontan abort, noen som vet hvorfor? (ikke for å skremme de som ikke er kvalme, den høyer ikke risikoen hvis man ikke er kvalm, så ikke vær redd sto det)
to_tette? Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 noen mener at hcg hormonet kan gi kvalme, og at høye hcg verdier er et godt svangerskapstegn. så det er nok derfra denne myten kommer. Jeg er enig i at det bare er tull, eller ihvertfall bare synsing
sves Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Den mann vet er at ved MA så avtar symtomen runt den tiden som fostret dör. Jeg hadde MA for noen år siden og symtomerne forsvannt då tidlig. I min nuvaerende graviditet ble jeg spurt på tidlig UL i uke 11 om jeg hadde symptomer på graviditet, "ju mer desto bedre" sa hun:) Men seff er det grunnet min historie, har mann aldri hatt symptomer eller problemer skal mann bare vaere glad for det! Er nå i uke 17 og symptomer forsvannt i uke 11 og jeg föler nå masse liv og en sprellende baby i magen:D Gled dere!
Baby<3 Skrevet 28. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2008 ok takk =) Var ikke såå kvalm forige gang, ble det i uke 11 og litt uttover... begynte tidlig denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå