Bring_it_on!!:)) Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Han har et stemmevolum når han ikke får viljen sin som ikke ligner noe annet jeg har hørt.. Skriker , banker , slår, sparker.. Alt går veggemellom... Ahh.. Nå isted så sa jeg at nå må vi begynne og rydde lekene dine for det er tid for og legge seg.. Da klikket han i vinkel.. Og endte opp med at han fikk tak i stangen til støvsugeren og var på god vei til og smelle den i hodet på meg.. Jeg hevet da stemmen betraktelig og sa at sånnt gjør man bare ikke... Slipp den NÅ !!! Vi bor i rekkehus i 3 på rekke.. Vi i midten.. Lurer på hva de tenker av og til altså.. hehe.. Men jeg vet snart ikke mine arme råd.. Han er så sta.., og blir så sinna.. Han får ikke viljen sin heller når han holder på.. Så hvor pågangsmotet kommer fra skjønner jeg ikke.. Får jo alltid super dårlig samvittighet når jeg hever stemmen sånn.. Men vi sitter da gjerne etterpå og prater sammen og jeg forklarer at mamma blir redd.., og at det ikke er lov og slå.. Da får vi vondt.. Han er jo da enig i det og sier at barnehagen er det heller ikke lov og slå..., men h*n slår meg.. Og vi prater og prater og blir tilslutt enige i at slå er ikke lov uansett.. Så nusser vi og er venner.. Men det er nok påan igjen i morgen... frustrert jeg.. Er vel vanlige 3 års trassen dette da.. Men jeg føler meg hjelpesløs ja.. Bla dette med og slå meg i magen har vi jo også prøvd og slå ganske hardt ned på.. men ingenting går inn i lengden...
aomeg Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Jaja..du får trøste deg med at hvis de ikke skjønner det er de enten naiv, barnløse eller "superheldige" Vi har nok alle hatt disse makt kampene i større eller mindre grad med de små trasse trollene.
Gjest Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Er i samme båt som deg. Noen ganger hyler og skriker han så sinnsykt at det høres ut som jeg gjør det verst tenkelige. Og hver gang tar jeg meg selv i å tenke; nå tror naboene jeg mishandler ungen! Heldigvis er det noen av naboene her som har unger i trassalderen selv og sikkert vet hva jeg går igjennom hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå