Gjest Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Oioioi.... Litt spooky da, hehe... Etter mange uker med tidvis utilgjengelig selger, endel budrunder osv ble vi i dag endelig enige om en pris vi begge kunne godta og kjøpet er formelt bekreftet! Så nå kan vi endelig begynne å planlegge ordentlig og komme "hjem"igjen om et par år. Det skal bli herlig! Mye å se frem til nå fremover. Det vil bli slitsomt og stressende ja, men vi har bygget før og vet hva vi går til og dette er noe vi er topp motivert for og bare gleder oss til :-)
Mille** Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Gratulerer så mye!! Har deres funnet noe hus dere kunne tenke dere å bygge? *grønn av misunnelse* ;o)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Oi Alva!!! så gøy! gratulerer:))) Jeg har akkurat byttet nick bare for en stund iallefall, men vi "fulgte" hverandre frem til fødsel i juni 2007, var ganske aktiv på bim jeg også, vertfall 3 trimester:)) hehe
Gjest Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Nei ikke funnet, men vi har tegnet et selv. Altså ikke, tegnet-tegnet da, men tegnet opp over plan/romfordeling og prøvd å tenke på at pipe skal gå igjen i alle etasjer, praktisk med trapp, bærevegger osv slik at vi håper og tror det bare må tegnes ordentlig om av en teknisk tegner eller arkitekt slik at vi får byggetegninger osv. Og om det blir godkjent da. Slik vi tenker trenger vi å få utnytte 27% i forhold til tomtestørrelsen med hus + garasje ol, men reguleringsplanen har grense på 20%. Vi tror de andre husene rundt er over 25-30% da, så tror vi har gode sjangser for å få igjennom en slik søknad :-) Det får tiden vise, skal bli spennende!
Gjest Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Takk, takk :-) Hva var nicket ditt før da?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Hehe:) jeg vil ikke si det!! hihi,er redd for at noen skal kjenne meg igjen, siden jeg nettopp fant ut jeg var gravid, og bare MÅTTE skrive og skrive masse masse om det her inne, men har lyst å holde det hemmelig til jeg er iallefall 12 uker, kanskje mer? har vi lyst til iallefall:) men skal dere flytte fra V?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 ehm, hvis jeg husker rett da, mener å huske du har sagt dere bor på V, men jeg er kanskje helt på jordet foresten, eller, det var i nærheten av V? nei nå bærplukker jeg..
Gjest Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Nå vet jeg ikke helt hvor V kommer i fra da, for vi bor ikke et sted som begynner på dette, men ja, vi skal flytte herifra om noen år er planen og "hjem igjen" til der vi kommer i fra :-) Grattis med baby da, hvem du nå enn er :-)
Regnbuens barn™ . Skrevet 27. september 2008 #10 Skrevet 27. september 2008 Grattis med tomt! Hvor i landet er dette?
Mersa og gutta <3 Skrevet 27. september 2008 #12 Skrevet 27. september 2008 Gratulerer!! Og velkommen tilbake til bydelen!! :-D
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 27. september 2008 #13 Skrevet 27. september 2008 Hehehe:) lurer på hvor jeg har det fra da:) fjerne greier:) men vestlandet er det iallefall! hehe:) jupp, tusen takk, er rare greier, gravid med nr tre liksom... pjuh!
Gjest Skrevet 27. september 2008 #14 Skrevet 27. september 2008 Takk! Håper at vi kan flytte til sommeren om litt under 2 år. Er i hvertfall det som er drømmen. Vi får se litt hvordan økonomien går nå fremover, rente osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå