Gå til innhold

Hva skjer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt har jeg og sambo vært inne hos minsta rundt 30 ganger, og jeg overdriver ikke.

Begynte 1-2 timer etter hun la seg med sutring/gråting. Vi går inn, og hun roer seg etter hvert. Sånn holdt hun på heeeele natta. Helt til klokka var 08.00, for da stod vi opp (hun pleier å sove lenger enn det).

Mellom kl. 04 og 05 var vi inne hos henne 10 ganger.

Vi så at hun dreiv mye inni munnen med hendene, og hun pekte inn i munnen når vi spurte hvor det var vondt (hun sa det var vondt). Men, hun fikk stikkpille uten at det virket som om det hjalp. Hun har fått alle tennene utenom 2-års jekslene, og jeg kan ikke kjenne tegn til noen av de.

Så hva er det med henne egentlig? Hun har holdt på litt i kveld og... Blir litt bekymret, jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når gutten vår har klaga over vondt i munnen og peker dit har han enten vært kvalm eller hatt vondt i halsen (forkjøla). Men peker altså på munnen selv om det er halsen som er sår.

Vet jo ikke om det er det med jenta deres da.

Skrevet

Hmmm... kan jo være halsen da. Hun har ikke kastet opp eller noe, men kan jo selvsagt ha vært kvalm fordet. Formen og humøret har vært på topp på dagen i dag.

Men, halsen kanskje... det er ikke umulig. Og om halsen er veldig sår er det jo begrenset hvor mye paracet hjelper sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...