Fuglehjertet Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Jeg er også mor til Gunnar. Hvor gammel er din? Morsomt, for det er ikke mange unger som heter det i dag.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 min sønn heter ikke gunnar, nicket er en forkledning... hehe inspirert av ICA reklamen. jeg ville gli inn i "mortil" mengden uten og dele ut småens navn ;-) men han er 2 år i november og fryktlig søt. din da? fint navn foresten :-)
Fuglehjertet Skrevet 27. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2008 Skit! Da har jeg enda tilgode å finne en småttis til som heter Gunnar. Men han er 2,5 i oktober, kjekk kar, og skal bli storebror i november. det skjønner han ikke så mye av enda.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Jeg har en kollega som heter Gunnar, kjempekoselig fyr =P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 småen ble storebror hos pappaen sin for noen måneder siden og han forstår ingen ting av det. men det går nok litt fortere og forstå det når man blir storebror og bor sammen den lille. det blir vel fint for dere å få en stor familie hva skal neste man hete? nei gunnar er ikke så fryktlig vanlig for tiden, men det gir det jo ekstra sjarm
Fuglehjertet Skrevet 27. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2008 Solveig eller Ragnar - vi vil ikke vite kjønn, så vi venter i spenning.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 jeg skulle egentlig hete solveig. men så ble det ikke sånn. utrolig vakkert navn! raganar er fint sånn bortsett fra at jeg syns det er dårlig gjort og velge de siden jeg ikke kan si R... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå