Gå til innhold

Er egentlig stringtruser gode å gå med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare jeg (som aldri blir helt fortrolig med dem) som må øve ltit mer? Får jo konstant lyst til å dra ut den nyskjerrige trusa før jeg får gnagsår på halebeinet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var aldri komfortabel med det alle de arene jeg brukte det, men gud forby jeg skulle ha vpl i de åletrange buksene mine! Begynte med vanlige truser når jeg ble gravid med 1mann og har bare fortsatt. Deilig!

..og buksene er ikke så trange lenger...

Skrevet

nej fyttegrisen!!!

også er det grisestygt!!

Skrevet

Hihi, tror rett og slett du må øve litt:-DDD

Husker enda første gang jeg så ei stringtruse, hehe - fikk to av tanta mi da jeg var femten, og fikk den totale dånedimpen både av følelsen av stringen inn i rompesprekken og av synet av rumpa mi:-D

Jeg aner ikke hvorfor jeg fortsatte å bruke dem, men ble iallefall vant til dem, hehe....;-)

Skrevet

Har ikke brukt en stringtruse siden jeg ble gravid med eldstesnupp som nå er 4 år. Stringtruser er blæ...! Hipsters er tingen :o)

Skrevet

Pent er det ikke, men du veit i det minste hvor du har den =P Hehe!

Skrevet

NÆI!!! Ikkje f** om dæm e!! hehe... Å så må man jo skifte dæm flere gang om dagen, blir stygg å innestengt lukt i dæm. Kanskje æ som e ømfindlig i nesen. Uannsett så syns æ string truse e hæslig! Takke mæ tell de gamle gauran mine;o)

Skrevet

Man blir vandt etterhvert;) Ellers er hipters et godt alternativ :D

Skrevet

Om string er pent eller ikke, kommer vel helt an på rompa...

Det finnes jo utallige modeller, noen er for tjukke i stringen- og ubehagelige å ha på. Prøv noen andre typer?

Du kan jo også spørre mannen din, hva foretrekker han? Kanskje han heller vil se deg i hipster? Mens andre synes det er mest sexy med string...

Skrevet

Uff, nei, husker enda ei som hyylte til i en undervisningstime "TRUSETERROR". Da var det stringtrusa hennes som hadde kommet litt for langt inn.

Men stringtruse for menn...hadde ikke det vært noe??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...