Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Eller er det bare jeg (som aldri blir helt fortrolig med dem) som må øve ltit mer? Får jo konstant lyst til å dra ut den nyskjerrige trusa før jeg får gnagsår på halebeinet...
brooklyn Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Var aldri komfortabel med det alle de arene jeg brukte det, men gud forby jeg skulle ha vpl i de åletrange buksene mine! Begynte med vanlige truser når jeg ble gravid med 1mann og har bare fortsatt. Deilig! ..og buksene er ikke så trange lenger...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 nej fyttegrisen!!! også er det grisestygt!!
MamiMaribel Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Hihi, tror rett og slett du må øve litt:-DDD Husker enda første gang jeg så ei stringtruse, hehe - fikk to av tanta mi da jeg var femten, og fikk den totale dånedimpen både av følelsen av stringen inn i rompesprekken og av synet av rumpa mi:-D Jeg aner ikke hvorfor jeg fortsatte å bruke dem, men ble iallefall vant til dem, hehe....;-)
~sjiraff~ Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Har ikke brukt en stringtruse siden jeg ble gravid med eldstesnupp som nå er 4 år. Stringtruser er blæ...! Hipsters er tingen )
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Pent er det ikke, men du veit i det minste hvor du har den =P Hehe!
Gjest Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 NÆI!!! Ikkje f** om dæm e!! hehe... Å så må man jo skifte dæm flere gang om dagen, blir stygg å innestengt lukt i dæm. Kanskje æ som e ømfindlig i nesen. Uannsett så syns æ string truse e hæslig! Takke mæ tell de gamle gauran mine;o)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Man blir vandt etterhvert;) Ellers er hipters et godt alternativ
Septemberstjerna og Martine Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Om string er pent eller ikke, kommer vel helt an på rompa... Det finnes jo utallige modeller, noen er for tjukke i stringen- og ubehagelige å ha på. Prøv noen andre typer? Du kan jo også spørre mannen din, hva foretrekker han? Kanskje han heller vil se deg i hipster? Mens andre synes det er mest sexy med string...
Fuglehjertet Skrevet 27. september 2008 #10 Skrevet 27. september 2008 Uff, nei, husker enda ei som hyylte til i en undervisningstime "TRUSETERROR". Da var det stringtrusa hennes som hadde kommet litt for langt inn. Men stringtruse for menn...hadde ikke det vært noe??
Gjest Skrevet 27. september 2008 #11 Skrevet 27. september 2008 Hahaha, det brukte xen. Not a pretty sight! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå