Luans mamma Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Har fått en vinterdress fra Trax av mine foreldre. Har aldri hørt om merket før, det er norsk. Er det noen som har noen erfaringer med denne?
makkapakka med spire Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Jeg kjøpte trax til gutten min i fjor vinter, den vinteren han ble 1 år så var jo begrenset hvor lenge han var ute om gangen med den. Han brukte den i påsken i masse snø f.eks og han va varm og tørr. Ellers var jeg veldig fornøyd med passformen. Så alt ialt så synes jeg det var en toppers dress, ingenting å utsette på den
~sjiraff~ Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Har bare prøvd Trax votter. De er ikke spesielt bra. Men så er ikke jeg fornøyd med Reima eller Troll votter heller da )
Koseklompen Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Jeg har kjøpt en Trax dress i dag til tuppa. Har fra før Trax votter og Trax fleece-dress.. har ingenting å utsette på hverken vottene eller fleecedressene, så jeg fikk lyst til å kjøpe inn dressen som reserve til tuppa. Den virker fin og grei. Fin passform og lett og ikke klumpete. Tror dette blir en dress tuppa blir fornøyd med
Luans mamma Skrevet 28. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2008 Ok. Må bare bytte størrelse. De har kjøpt str 92, men jeg synes den var for stor. Han bruker str 86 i alt annet. Han er 15 mnd. Da beholder jeg den og kjøper en dress til etter hvert. Man må jo ha minst 2 av hvert plagg nå som de går i barnehage og er masse ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå