Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Hva er samværsbøker? jfr innlegg om firlinger )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 samværsbøker er noe alle aleneforeldre må lese og kunne utenatt. også må de høre fedrene i det som står der og kan de ikke svare får de ikke se sine nyfødte barn... mohaha... eller så skulle det stå samværsbrøker, men det høres plutslig helt meningsløst ut... hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2008 *ler* utrolig bra. Samværsbrøker skjønte jeg jo når du sa det, kunne bare ikke skjønne det siden jeg ikke har brukt ordet selv )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 nei det er vel kanskje ikke det mest brukte ordet som fins... hehe bra du også sitter fast her inne i dag. for jeg kjeder meg. vi må finne på noe intresangt og diskutere (prøver hardt)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2008 Godt forsøk med frukt-i-matboksen-tråden *ler* Selv sitter jeg her i full passivitet og venter på å bli underholdt - det er jo omverdenens oppgave :oD
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 hehe.. ja jeg brukte lag tid på og klekke ut den tråden. undelig at aldri noen lurer på det. er det andre ting vi aldri lurer på her inne? hm.. hvilken kanal som har best barnetv om morningene? hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2008 Jeg prøvde meg på en kjedsomhetstråd tidligere (hvor mange tygg bruker du på å spise en gjennomsnitts brødskive) men ble lite respons på den, hehe - SÅÅÅ rart!! *prøve å tenke ut nytt, ubrukt tema på dib for å starte ny, helspennende tråd*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 hvorfor i alle dager snakker du ikke med mannen din nå? og om han ikke er hjemme, hvorfor vasker du ikke hus og lager klar mat til han og skifter på sengene osv. er du dårlig kone? husk du skal være underdadig din mann! tror du det blir bråk da?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2008 Ja jeg ble jaffal hissig *ler* Hvorfor snakker jeg ikke med mannen; fordi han er UTE - IGJEN *sinna* Hvorfor vasker jeg ikke; jeg er så kvaaaalm (men har ryddet og laget middag før i dag da - fisk til og med) Jeg er en DRITGOD kone - når jeg ikke er på tjukka. Nei, du må ikke slippe sånne bomber ned blant hormonene her inne, enten det er pms, graviditet eller bare bråkete unger som er skyld i humøret, heheh.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2008 #10 Skrevet 27. september 2008 hehe det er nå jeg skal komme med alt jeg liksom har gjort i dag, som selvsakt er umensklig mye og gjøre deg enda mer sint... hehe men det blir litt for tydelig løyn og litt for tydelig for og provosere.. hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. september 2008 Nei, nå kom gubben min hjem igjen, så da skal jeg ikke måtte finne på noen unnskyldning for å sitte her lenger, hehe. Snakkes pltuselig!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2008 #12 Skrevet 27. september 2008 jepp snakkes plutselig din manneeksler! ... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå