Gå til innhold

Hva serverer dere på forspill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke sitte her så lenge, men noe tenkte jeg at vi måtte servere. Tips? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagde gele drinker en gang, husker ikke om det slo ann, men det var gøy.

Lagde gele på vanlig måte med bare 1/2 parten vann, rørte ut geleen i, avkjølte den litt, blandet med like mye sprit som jeg hadde hatt vann. Hadde over i skåler. Avkjølte på vanlig måte.

Man kan selvfølgelig velge hvor sterke man ønsker å lage disse.

Skrevet

Hehe....det har jeg spist en gang på fest, herreminhatt så full jeg ble! Blir ikke noe rølpefest, jeg tenkte mer ost og vin, eller noe annet mer spennende. :o)

Skrevet

Har jeg vorspiel så serverer jeg bare chips og dipp.

Skrevet

åh, jeg tenkte drinker;)

Skrevet

Sa det til mannen min, men han mente at det ble rett og slett for fjortis. På tide å bli voksen sa han, haha.....jeg er jo fjortis, ihvertfall etter en flaske vin. ;o)

Skrevet

Altså, jeg sa at vi bare kunne ha chips og dipp.

Skrevet

Syns ikke det er fjortis så lenge man bare skal drikke og så gå ut.

Er noe annet om man inviterer venniner på besøk og kanskje ikke skal ut. Da serverer jeg noe mat.

Så det kommer an på hva som skal skje og om det er litt høytidelig eller ikke.

Jeg er ikke vant med å få noe annet enn chips og dipp i et vorspiel.

Skrevet

Prøver å overbevise mannen om det samme, men han er uenig. Får ordne noe han da, når han skal være så vanskelig.

Å ja, seg mente vorspiel, ikke forspill (som i senga) hvis noen her skulle finne på å kommentere det. På dib klarte de ikke dy seg nemlig, men det er jo typisk dib da. ;o)

Skrevet

Vi er ikke slik her inne *sina*

Skrevet

Jeg regner ikke med at du skal ha sex-forspill med venner. Skulle du hatt det så tror jeg ikke du hadde nevnt det her inne;-)

Skrevet

Hahaha.....joda, jeg og mannen er swingere skjønner dere! *fnis*

Skrevet

Chips og evnt. dipp, sjokolade. Det hender jeg lager pizza hvis det er gode venner og ikke så mange. Men da begynner vi som regel tidlig, mer sånn 18-19 tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...