Taziah Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Er hjemme alene hele helga og har leid film. Er veldig redd av meg, så lurer nå på om jeg kanskje burde la filmen ligge til samboer kommer hjem??
cherry coke Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Nei, den er ikke....Veldig blodig, men veldig bra=)
☆Monkey Business☆ Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Nei, ikke skummel....men trist...
Gjest Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Ganske mørk stemning i filmen, men jeg synes ikke den var spesielt skummel. Er ikke så veldig skvetten av meg da. Er mindre skummel enn Sleepy hollow (etter min mening) hvis du har sett den.
Taziah Skrevet 27. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2008 oki... d va bra.. Ja har sett den filmen...litt ekkel, men da skal jeg klare det!! The grudge filmene har ødelagt nervene mine... huff... bare d ikke er noe i den duren liksom!!
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 veldig sær film synes jeg da, men ikke fryktelig skummel...mest irriterende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå