Gå til innhold

Er det dumt av meg å ta bukplastikk nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 18, har ett barn, på 16 mnd.

Mangen er så stor nå at jeg ser ut som jeg er MINST 5 mnd på vei.

Har tynne bein og sånt, så jeg ser jo helt deformert ut.

Jeg er helle rikke ferdig med barn, når jeg er ferdig på skole, tatt utdannelse, å er gift, da vil jeg jo ha noen nye...

Så er det dumt av meg å ta det nå?

Jeg er jo bare 18, er ikke gøy å ikke tørre å dra å bade pga magen min. Har masse strekkmerker og...

Det er helt grusomt...

Å dessuten, hva koster en sånn operasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes egentlig det... Er det ikke noe annet du heller kan gjøre? Hva med et grethe roede kurs? Personlig trener på et treningssenter? Det koster med personlig trener, men det gjør ihvertfall en sånn operasjon! Eller kanskje fettsuging til og med?

Bukplastikk er jo en stor operasjon og du får ganske mye arr etterpå. Navlen blir "laget på nytt" og det er ikke alltid det blir fint..

Bukplastikk er jo mer for de som har slanket seg masse, masse og har masse hud til overs.

Vil tro du blir plaget med at huden sprekker veldig mye mer i neste svangerskap hvis mye hud blir skjært bort nå..

Ellers så går det ann å få dekt bukplastikk av det offentlige slik at det gjøres gratis! Men da vil jeg tro det må være en ganske god grunn til det..

Skrevet

Jeg tok det og da var jeg "bare" 19.. Why not? Om det ikke går ann og trene det bort fordi det er bare hud igjen så vil man jo gjerne ha en fin mage. Jeg har et pent tynt arr under trusekanten som nesten ikke synes. Du må gå nærme for og se det. Jeg tok liten bukplastikk da og trengte ikke ny navel, fett sugde gjorde jeg også. Ble kjempe fornøyd:)

Jeg betalte 38 000 for hele operasjonen, men mener du kan få det dekt da må du ha en heng på 5-10cm. Det hadde ikke jeg så derfor måtte jeg betale det selv.

Skrevet

Og by the way. Jeg skal også ha flere barn, det KAN ødlegge resultatet med det betyr ikke at det kommer til og skje. Det er vel en sjanse du må ta. Strekkmerkene går mer el mindre helt bort hvis du velger og ta en full bukplastikk men de går ikke bort ved en liten en:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...