Ronja&Odin Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 mamma har passet snuppa som ble bråforkjøla rett før vi skulle til kypros... bestemte oss for at hu kunne ha henne da vi stoler fullt på henne og da slapp vi og ta med denne stakkars ungen ut og fly og et helt annet klima, da hun var dårlog... men når hu har vært der har hu fått skinkeost på brødskiva på morran hver dag... ca en halv-en hel hver dag... er ikke det dumt??? trodde salt var farlig for de små... men hun sier det ikke er det... trenger svar fra dere.... hun er 8 mnd foresten..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Jeg hadde ikke reagert på det. Skinkeost (og diverse smøreoster) blir servert i bhg på småbarnsavd her, og det er jo ikke snakk om størstedelen av dagens måltider regner jeg med (og det er jo bare for ei uke?). Jeg hadde bare vært glad hun spiste hvis hun ikke var i toppform )
Mom2Two Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Drar dere fra en på 8 mnd i en uke? Oj... Jeg vet ikke hvor mye salt det er i skinkeost, men en baby på 8 mnd skal helst ha så lite salt som mulig. Nyrene er ikke så flink til å skille ut avfallsstoffer ennå, så det er ikke bra. Men uansett, det går nok helt fint, sikkert ingen skade skjedd:-) PS. Synes generelt det er kjedelig med påståelige besteforeldre som mener at alt man gjorde før fortsatt må duge...
Gjest Kelly Taylor Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 det går nok helt fint, du sier du stoler på henne og da må du gjøre det, synes ikke dette er noe å ordne noe problem utav. (og ja små barn skal ikke ha så mye salt,)
Mom2Two Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 PPS. Jeg hadde forresten vært mye mer bekymret for hva en uke uten en av hovedomsorgspersonene tilstede gjorde med ungen min enn ei uke med skinkeost på skiva.
Gjest Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Leg ville ikke bekymret meg for hverken reisen eller skinkeosten, slapp av - og god tur.
Ronja&Odin Skrevet 27. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2008 ja jeg syns det er bedre og la henne være hjemme når hun er syk, en og dra henne med meg, så hun får en jævlig flytur og blir sykere der nede... tok 4 timer og fly og på vei ned ble flyet forsinka 12 timer... så har foøvrig ikke dårlig samvittighet for det... hun skulle egentlig være med, men glad mamma passet henne jeg... var flere som hadde med seg babyer dit, og det så ikke noe koselig ut når vi måtte sitte på gardermoen etter og ha fått vite at flyet trengte en ny del som de måtte hente fra sverige så fikk vi endelig hotell rom... og når flyet endelig skulle dra 12 timer etter rute så hadde 7 stykker forsovet seg så vi måtte vente på dem også.... så hell i uhell... lurte bare på det med den skinke osten... hu liker det og tenkte da at hvis mamma hadde rett og det ikke var farlig kunne hun fått mer av det... men da lar jeg det værer takk for svar foresten
Gjest Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Snakk om å klikke fordi folk trenger ferie da...
Ronja&Odin Skrevet 27. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2008 reisen har vi allerede hatt=)) og skal si det var deilig når vi endelig kom frem:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå