Gå til innhold

Så feil kan man ta....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte et glass med Hipp risgrøt med grønnsaker, som det tydelig står "god natt" på. Jeg trodde da at det var grøt som skulle spises på kvelden, men når jeg leser bak på glasset står det at det er frokost eller middag! I Sverige er det lunch eller middag!

Hvorfor står det god natt, når det ikke er beregnet som kveldsmåltid?

Hmm, mye man skal lure på... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe skrev et lignende innlegg for noen uker siden da jeg oppdaget det samme.

Skrevet

Hehe, jeg aner virkelig ikke, men kan jo tippe at de skal tjene maasssssse penger på de desperate foreldrene som trenger mer nattesøvn (eller nattesøvn på ungene da), hehe. "Åh, et alternativ med søvneffekt - hurra!" *flire*

Kjøpte selv natusans "beroligende" badegreie til jenta mi, men hun er jo bare helt vill i badekaret uansett, hun, hehe...

Skrevet

det gjør vel ingenting om det blir gitt på kvelden..? emilie fikk det noen ganger før..

det hender at hun nå får middagsglass til kveld fordi hun spiser brødskiver kl. 15 i bhg.. da rekker hun ikke spise middagsglass i mellomtiden før hun skal legge seg for kvelden..

Skrevet

Selvfølgelig gjør det ingenting om det spises på kvelden.. eller til frokost for den del. Er bare teit å kalle et glass for god natt, for så å skrive på samme glass at det er en passende lunsj eller middag... (eller var det frokost det stod?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...