Gjest Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Har ganske kontroll på de aller fleste julegavene, men har et lite luksusproblem. Samboer'n og jeg ble enige om at vi skulle gi hverandre ên julegave i år. Han har ALT så jeg tenkte å kjøpe en komplett tegneseriesamling til ham som ham. Men jeg ANER IKKE hva jeg skal ønske meg av ham. Er så fryktelig kresen på klær og bøker så det vet jeg han ikke tør kjøpe, smykker og sminke bruker jeg så lite og jeg har jo i grunn alt jeg trenger jeg ôg....hva ønsker dere dere fra de som står dere nærmest?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Aner ikke, har samme problem som deg. Får somregel noe som jeg verken ønsker meg eller trenger, men jeg hverken ønsker meg noe eller føler at jeg trenger noe, så det er vanskelig, men vi har jo heldigvis noen måneder på oss å tenke ennå. Tror kankje jeg skal ønske meg et smykke eller noe i år, men da må jeg nok være med å plukke det ut selv, ellers blir det helt feil. Evt et gavekort på gullsmeden kanskje.
NoDoubt Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 I år ønsker jeg meg i-pod med et anlegg jeg kan sette den i. ellers syns jeg det er kjekt å få gavekort på massasje. Gavekort på frisør er det og en del menn som gir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå