Gå til innhold

Erfaringer med viking thermo?? gode sko?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk et innfall i dag å kjøpte viking thermo til tuppa,, har hele veien tenkt å kjøpe sorel som vi var så fornøyde med i fjor men siden de ikke hadde fått de inn så prøvde vi noen andre sko og valget falt på viking thermo.

Men nå når vi har kommet hjem så angrer jeg litt hehe, har ikke hørt noe om disse skoene før så jeg aner ikke om det er et godt eller dårlig kjøp.

Noen som har prøvd de her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det bare en type overgangssko (ala cheroxer) ikke vintersko?!

 

Ellers mener jeg at det stod masse pent om de her i fjor.

Skrevet

Aaaaah sorry, jeg mente jo viking GORE TEX!

Så vandt til å skrive viking thermo *klask i pannen*

Skrevet

Kjempe fornøyd. Bruker de for 3 året på rad. Vår snuppe nekter å ha andre støvler/sko enn de på vinteren. De holder seg veldig varme, selv på kalde dager, og som du sikkert har kjent er de super lette å ha på seg for små barn.

Skrevet

Hehe... De har vel også fått masser av skryt så det blir sikkert bra :o)

Skrevet

jeg svarte på spm om thermo støvlene.

 

Gortex skoa er sikkert bra de også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...