*Anonym-08* Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 om det er noen som har opplevd en blødning tidlig i svangerskapet og som det har gått bra med? Hadde mensen, men en andeleds mens den første månd... Prøver å finne ut av ting.. Tusen takk for svar
påtjukken Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 hmm... kor langt er du på vei? det er vanlig å blø litt helt i begynnelsen, men og noen som blør litt utover sv.skapet.. eg hadde en liten blødning i uke 9 ca, og en i uke 15 og sånn fortsatte det gjennom sv.skapet.. og har en frisk og herlig og smart datter på 2 år.. så det kan gå fint ja:) lykke til..
*Anonym-08* Skrevet 27. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2008 Tusen takk for du tok deg tid til å svare Hvis jeg er gravid, så har jeg funne ut at jeg er 8+5...
Scoobydoo Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Har en venninne som hadde nesten vanlig mens (men litt brunere) de tre første månedene, og det gikk kjempefint med graviditeten, fødselen og barnet etterpå (som nå er tenåring). Var faktisk såpass med blødning at hun ikke visste om graviditeten før det hadde gått tre måneder. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå