Gå til innhold

Hva er planene for kvelden da, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg alene hjemme i kveld også (ingen som merket halvsurheten i stemmen min nå?) siden gubben skulle være med en kompis og se på bruktbil... Og på lørdager er det jo ikkeno på tv (har sett den grønne mil før) så da er dere stuck med meg i stedet, hehe :o)

Hva er deres planer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har keid en skikkelig jentefilm mens samboer er på jobb, så når snuppa har lagt seg skal jeg se film :)

Skrevet

Skal bake, vaske osv. Bursdagsmiddag her i morgen:-)

Skrevet

min plan er i stor grad og være her. egentlig hadde jeg en plan om og vaske gulvet. men det mente faren min at var en dårlig ide på en lørdagskveld så han skulle passe småen i morgen mens jeg vasket gulv.... hehe (var apselutt ikke planlagt at han skule si det når jeg tilfeldigvis nevnte gulvask på lørdagkvelden for han... hihi)

Skrevet

Nå har vi tent telys i hele huset og skal kose oss hjemme:o) Minstemann på ni mnd har sovnet. Mens størstemann på 6 sitter og ser på tv. Vi skal prøve en ny rett i kveld. Kremet kantarellsuppe fra Toro, putter i stekt sjampingjong (hadde ikke kantareller på butikken) og smårettbacon. Så skal den gratineres med ost i stekeovnen, og serveres med hvitløksbaguetter. Jeg er så sulten, så det gleder jeg meg til.

Etterpå skal jeg ligge på sofaen og lese aviser, løse sudoku og spise sjokolade.

Skrevet

Etter at gutta har lagt seg så skal jeg bare slappe av tror jeg:) en liten tur i kjellern å gjøre noe er d eneste. gubben er jo på sjøen så jeg får kose meg med snoop og tv alene:)

Skrevet

Jeg skal uuut på by'n!! uten samboer, med jentene. Det har jeg ikke gjort siden før jeg ble gravid! Nå er gutten min 8 mnd!.. Tiden går fort..

Så nå spretter vi korken på vinflaska! :D

Skrevet

Skal bare slappe av, og så skal jeg se Den store reisen.

Skrevet

jeg skal spise sjokolade og se på one tree hill:)

Skrevet

jeg skal sitte alene og glo. den ene gangen jeg har ungefri så har såklart ingen andre det... :(

ett sukk fra frøken venneløs :,(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...