1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Hei i alle år har jeg alltid sovet lett. dvs jeg våkner av alt og føler meg ikke uthvilt når jeg står opp. hva kan jeg gjøre? jeg har prøvd å spist før jeg legger meg, men ingenting funker. jeg vil ikke ta noen piller da jeg har prøvd dette før og har følt at jeg har hatt "hangover" når jeg har stått opp! noen som har noen gode forslag?
MiLady Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Vet ikke helt hva som kan hjelpe på, selv sover jeg også lett, vokner først av vekkeklokka til gubben. Er det prating utfør vinduet så kan jeg våkne av det, står tv'en på så får jeg ikke sove når jeg har lagt meg, kan trille rundt i senga å vri meg som en mark, og søv til langt ut på dag. Det er av og til jeg kan virkelig si at nå har jeg sove godt, der jeg er utvilt, men de gangene er det fordi at jeg er så trøtt og sliten at jeg stuper i seng, og da kan vekkeklokke være vekkeklokke. Trur det har bare noe med søvnmøstret vårres, eller hva jeg skal kalle det.. Noen sov lett og våkner av den minste lille ting, men andre sover tung og det kunne ha vært storm, 3 verdenskrig og litt til før de våkner. Kan være hvor dypt man er i søvnen...
1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 27. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2008 ja det er nettopp slik jeg har det! jeg misunner mannen min slik pga han kan sove og jeg kan hoppe i senga, spraye han med vann, få bikkja til å legge seg oppå han(veier 40kg) og fremdeles våkner han ikke. skulle ønske jeg kunne falle i en slik dyp søvn av og til:p
Trillet Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Har samme problemet. Sover så lett som en fjær. Våkner av den minste ting. Men det skal sies at etter jeg fikk barn har jeg begynt å sove litt tyngre. Nå kan jeg faktisk av og til ikke merke når gubben kommer å legger seg. Men nå har begynt som nattevakt, og når jeg skal sove på dagen er det ikke alttid like lett. I dag for eksempel hadde jeg vært oppe i hele natt. Etter fire timers søvn på dagen i dag kom mannen inn ytterdøra som er i andre enden av huset, og jeg våknet. Jeg våknet begge gangene liverpool scorte på tv-en. Å dette enda jeg hadde vært oppe i maaaange timer. Det kan til tider være slitsomt, men sånn er det desverre. Noen mener at daglig mosjon skalhjelpe, men det gjør det ikke på meg. Nei noen sover vel bare lett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå