Hompetitten :-) Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Lurer på en ting, har snart ikm og lurer på om dersom det viser seg at en er gravid, når bør man kontakte lege for å få bekrefte dette?
Én til Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Jeg kommer til å ringe legen og få time asap på mandag! Har IKM først på tirsdag, men testet positivt i dag :-D Av erfaring, vet jeg det er kjempelurt å være så tidlig ute som mulig, med tanke på søknad til det sykehuset man vil osv - bor i Oslo, og her er det jo litt å velge imellom. Urinprøven hos legen er minst like sensitiv som hjemmetestene (sikkert mer, vil jeg tro) - så ingenting i veien for å bestille en time tidlig..??
påtjukken Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 om testen blir positiv så er det bare å ringe legen å si du vil ha det bekreftet da.. så gir dei deg en time:)
Gjest Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Jeg ringte legen med en gang jeg fant ut at jeg var gravid for jeg trodde at de ville ta blodprøve eller noe sånt noe for å bekrefte at jeg var gravid. Men han sa at hjemmetestene var like gode som de han kunne gi meg og at det var ikke noe vitsi at jeg tok en test på legekontoret. Hadde jeg en positiv test så var jeg gravid Når jeg blir gravid igjen nå så kommer jeg nok allikevel til å ringe med en gang for å få time. Det er så greit å komme inn i systemet med en gang og bli tildelt jordmor/sykehus/fødeplass fra starten av. Lykke til - håper du får positiv test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå