Gå til innhold

stakkars lille vennen min:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er alltid fornøyd og glad...bortsett fra ved hårvask. Han rett og slett hater vann i fjeset. Hva gjør jeg for å venne han til vann i håret uten å være redd. Mine to eldste likte å vaske håret og det var aldri noe problem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fins sånne "plastringer"/skjermer som man kan bruke ved hårvask for å unngå å få vann i ansiktet. Har ikke prøvd de selv, kun sett de på butikken så vet ikke om de funker bra.

Skrevet

Begge mine har klut foran ansiktet når de vasker håret.. jeg holder kluten foran pannen slik at det ikke renner ned i ansiktet, og de bøyer hodet bakover.. men har hatt en del runder med skriking og hyling..

Skrevet

Han liker ikke å ha slikt på hodet, og ville vel ant fare for vann hvis jeg tok fram en slik. Burde kanskje prøvd likevel.

Skrevet

Slik var min også. Jeg kjøpte badecaps (formet somen solskjerm) på Filiokus (Østfoldhallen). Nå er hun kurert. Men, hun brukte denne capsen en god stund- og da gikk dusjingen langt bedre.

Skrevet

Nå har hun en rullet klut opp til pannen som hun holder selv. Kanskje du kunne prøve det? Jeg tror det er mest for at det er litt gøy med den kluten nå, for hun gjør seg ikke av å få litt vann i fjeset.

Skrevet

Tror vel muligens jeg bør prøve noe slikt. Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...