prekæs Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Han er alltid fornøyd og glad...bortsett fra ved hårvask. Han rett og slett hater vann i fjeset. Hva gjør jeg for å venne han til vann i håret uten å være redd. Mine to eldste likte å vaske håret og det var aldri noe problem.
Gjest Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Det finnes en "caps"/skygge man kan bruke ved dusj og bading.
Tante Gustava Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Det fins sånne "plastringer"/skjermer som man kan bruke ved hårvask for å unngå å få vann i ansiktet. Har ikke prøvd de selv, kun sett de på butikken så vet ikke om de funker bra.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Begge mine har klut foran ansiktet når de vasker håret.. jeg holder kluten foran pannen slik at det ikke renner ned i ansiktet, og de bøyer hodet bakover.. men har hatt en del runder med skriking og hyling..
prekæs Skrevet 27. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2008 Han liker ikke å ha slikt på hodet, og ville vel ant fare for vann hvis jeg tok fram en slik. Burde kanskje prøvd likevel.
Tøysetipp Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Slik var min også. Jeg kjøpte badecaps (formet somen solskjerm) på Filiokus (Østfoldhallen). Nå er hun kurert. Men, hun brukte denne capsen en god stund- og da gikk dusjingen langt bedre.
Tøysetipp Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Nå har hun en rullet klut opp til pannen som hun holder selv. Kanskje du kunne prøve det? Jeg tror det er mest for at det er litt gøy med den kluten nå, for hun gjør seg ikke av å få litt vann i fjeset.
prekæs Skrevet 27. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2008 Tror vel muligens jeg bør prøve noe slikt. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå