Mamma til tre gutter Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 eg er bare 22 uker på vei, men eg føler meg så dårleg i magen.. er uvel, og er så øm og har mensensmerter inni mellom.. har stikkninger i fingrene føler ut som om dem stivner litt på en måte... veit ikke helt ka eg skal gjere, føler det er en fille ting å ringe føden.. er vell ikke såmye dem får sjekka ut i kveld uannsett... men på en annen måte så er eg jo redd får at det er noe gale.. kjenner gode spark inni mellom så eg veit at hn er i live... takker dere som gidder og lese og svare..
anjaslilje Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 det er aldri en filleting å være gravid. ring føden du å snakk med de. så blir du nok roligere du også. ikke bra at du stresser vet du. god bedring
tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Det beste er vel å ringe og forklare problemet. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite spør du meg! Og hvis du går rundt å bekymrer deg er det heller ikkje bra for deg eller babyen din!
Mamma til tre gutter Skrevet 27. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2008 men trur dere det er noe gale... eller hørest dette normalt ut??
Grillet kylling Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Stikkninger i fingrene hadde jeg også de 3 siste månedene av svangerskapet.Helt ufarlig sa legen,var bare masse vann i kroppen. men hvis du er uvel,ville jeg ringt alikevel. Så får du slappet av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå