Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Jeg ser veldig gravid ut): jeg er tynn og høy men jeg skjønner ikke hvorfor jeg har så stor mage . det var mange som spurte meg at jeg er gravid.ble litt flaut. mange trodde at jeg er 5 mn på vei):
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Mmm, min forsvant ikke etter fødsel.. Det hang en skikkelig hudbolk over bukselinningen og så seriøst ut som jeg hadde gått med 10nr for små bukser i årevis slik at jeg haded "blitt sånn"... Nå skal jeg gjøre meg ferdig med ungene og gå i hardtrening, men de sier at man ikke kan slanke det bort, pga det er huden som ikke strammer seg inn. Isåfall kommer jeg til å investere i bukplastikk, men det er noen år frem i tid. Jeg bare nekter å slutte å gå i bikini før jeg er ferdig med 20årene pga en mage som ikke passer til kroppen... Men det behøver vel ikke være like ille med deg...det tar tid for mange, og min ble litt bedre, men aldri naturlig igjen..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Jeg har trent magen tidligere, men nå har jeg gitt opp. Tenker at det blir bikplastikk på meg også når jeg er ferdig med barn nr 2. Men det blir noen år til det også. Har fått så utrolig mange strekkmerker etter fødsel. Det er helt grusomt. Uff.... ja... får begynne å spare.
Yrha Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Det spørs hva slags fett det er på magen din. Er det underhudsfett så kan du slanke deg, trene eller ta bukplastikk. Dette er egentlig det 'letteste' fettet å få bort. Den andre typen fett er den som legger seg lenger inni magen, rundt innvollene. I tillegg kan kostholdet ha noe å si, enkelte er konstant oppblåste i fordøyelses-systemet fordi de har feil kosthold. De to siste tingene skjedde med meg etter jeg sluttet å amme, og magen så oppblåst og gravid ut, men jeg hadde ikke noe fett som hang. Jeg er lang og tynn, så det så skikkelig ille ut. Det jeg gjorde, var å kutte skikkelig ned på mat-inntaket i en periode, og det jeg kuttet mest var karbohydrater (brød, potet, pasta, ris, osv). Spiste MYE frukt og grønt i stedet. I tillegg tok jeg ca 100 sit-ups hver dag, og gikk turer. Er på god vei til en flat mage nå Håper du finner ut av det!
Vårsommer Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Jeg hadde stor mage i lang tid etter fødselen. Det er først nå, etter 17 måneder etter fødselen, at magen min er som før igjen. Ikke helt flat, men akkurat sånn at jeg kan komme i gamle bukser igjen:) Faste måltider har gjort susen. Pluss litt gåing, og jogging av og til. Mine faste måltider er slik: Frokost kl 7 1 skive med juice ell melk Lunsj kl 1130 2 skiver med juice ell te/kaffe (Av og til en banan før middag) Middag kl 16 Normal porsjon.Viktig å spise mye rent kjøtt ell fisk, mindre bearbeidet mat som kjøttkaker, kjøttboller, o.l. Kveld kl 20 1 skive ell det jeg har lyst på. Dette er min normal kost og jeg spiser sjokolade og kaker av og til, men i små mengder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå