Gå til innhold

Er det mulig... kvalm allerede i uke 4?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt i dag, 3 dager før forventet mens (dvs er bare 3+4 i dag). Puppene er kjempeømme og store, og kvalmen har meldt sin ankomst allerede! Virker jo helt vanvittig - sist gang ble jeg ikke kvalm før i uke 7.. trodde det var nesten umulig å bli kvalm sååå tidlig?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt om flere som har blitt kvalme allerede i uke 4-5 :) Så det er nok mulig!

Skrevet

Hei! :)

Jeg ble kvalm ganske tidlig, i løpet av første fjorten dagene vil jeg si! Så det er fullt mulig! :/ men hos meg varte det bare til uke 9 da..:)

Skrevet

jeg ble kvalm og begynte å spy før testen var positiv...etter Ul termin be jeg kvalm 6dager etter befruktning. Spydde i 6mnd jeg...er kvalm ennå, uke 34;) så mulig er det dessverre.

Skrevet

Jeg ble kvalm allerede i uke 3,så det kan nok stemme det. Var slik jeg merka at jeg var gravid:)

Skrevet

Jeg begynte å kaste opp i uke 3... Fikk positiv test ei uke seinere, ikke så helt overaskende kan du si ;) Så du skal absolutt ikke se bort i fra at kvalmen har meldt sin ankomst hos deg - det går an i allefall :) Lykke til!

Skrevet

Går det an at man er kvalm i en uke og så forsvinner den igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...