Gå til innhold

Bør jeg ringe føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll hos legen torsdag, og fikk påvist høyt blodtrykk (146/92), samt at jeg har protein i urinen og mye vann i beina. Fredag og idag har jeg hatt mye vondt i ryggen og i magen, men ikke hodepine. Gutten min i magen er heldigvis aktiv. Nå er jeg livredd for at jeg kan ha utviklet svangerskapsforgiftning. Jeg skal tilbake på en ekstra kontroll torsdag neste uke for å måte BT og urin. Bør jeg ringe føden for en kontroll eller kan jeg vente 5 dager til på vanlig legekontroll. Syns dette er kjempeekkelt, og bekymrer meg veldig. Er 35 uker imorgen, og hittil har svangerskapet gått strålende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes at du skal ringe føden siden du selv er bekymret. du kan spørre de, som er faglig kompetente om råd. mener de det er bekymringsverdig nok til at du skal komme på sjekk, så får du jo vite det :)

Skrevet

jeg synst helt klart du skal ringe føden og få snakka med jordmor....

da får du i det minste roen du også.....5 dager er lenge å gå å vente om det skulle være du har utviklet svangerskapsforgiftning.

jeg hadde det i mitt forrige svangerskap, og har bynnende sv.sk.forgiftning den gangen her også.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...