Gå til innhold

Dere med barn 10 år ++


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags klær... tja... godt spørsmål.

Hva klær tenker du på da, yttertøy?

 

Handler for det meste på sportsbutikken.

 

Boblebukser ol. samt regntøy er tabu her, så våte olabuksere "ruler".

Handler spes. bukser, sko og støvler av billigslag, da han har en uhorvelig måte å forbruke sko og klær på.

 

Skrevet

Tenker på det meste av klæ og sko egentlig.... merker, type klær (dvs joggings o.l.). Yttertøy er heldigvis ikke et problem her så lenge jeg finner noe hun liker. Skolen klikker forresten i vinkel når hun ikke har regntøy.

Skrevet

sko varer ikke lenger enn noen få uker her..

handler vel mest sko på eurosko tror jeg..

 

klær handler vi vel på h&m og litt forskjellig..

han har ikke begynt å mase om spesielle merker, det går mer på hvordan det ser ut..

 

ytterklær er stort sett hh

Skrevet

oi sliter de så fort ut sko? Eldste sine vintersko holder som regel en hel sesong, men da er de virkelig klare for søpla også. Hun er ikke veldig opptatt av merker merkelig nok, men vil helst handle i voksen butikker.... til min store fortvilelse.

Skrevet

Handler en del Jean Paul og Thimberland, men stort sett handler vi på H&M, Cubus, Exit osv...

Skrevet

han har en unik måte å slite skoene på både på innsiden og utsiden..

 

vintersko holder vel kanskje en sesong, men ikke sjelden jeg har måttet erstatte nye sko etter bare noen uker...

 

det skal være mulig å ha skoene lenger, men da må vi klare å få tak i sko som sitter helt perfekt til foten hans..

og det er ikke alltid like enkelt

Skrevet

Har han smale ben? Det har snuppa her og resultatet er at hun kalver av gårde hehehe ikke like enkelt alltid nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...