Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Dette er litt ekkelt... Men må bare spørre Etter at jeg fikk barn har mensenen min blitt litt "rar". Jeg begynte på p-piller igjen når lillemann var 3-4 mnd, og fikk "mensen" rundt den tiden. Nå er han 9 mnd, og fortsatt har jeg ikke fått skikkelig mensen slik jeg pleide. Før varte det i max 5 dager med ordentlig blod (unnskyld meg altså ), og nå varer det i max 2 dager med bare litt brun utflod. Er det fler som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Opplevde også at mensen varte kortere når den kom tilbake, og kanskje også hele tiden mens jeg ammet. Syntes det var deilig å ha mensen så kort og lite. Tror ikke du trenger bekymre deg, alt normaliserer seg etterhvert. Nyt det så lenge det varer.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Oki For det er så lite at det gjør vondt å ha på seg den gule OB'n med sånn comfort greier :S Jaja, men da får jeg vel bare nyte det så lenge da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå