Gå til innhold

Gjøre det slutt?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at barnet vårt kom til verden for snart 6 mnd siden, føler jeg at alt av følelser for samboeren min er borte:( Jeg har fortsatt varme følelser for eksen min som forlot meg for en annen! Vet at han likevel føler masse for meg også nå. Så er spørsmålet, skal jeg holde ut i et kjærlighetsløst forhold, eller gjøre det slutt å bare være alene en stund, eller gå tilbake til eksen som jeg aldri kommer til å komme over?

Han jeg er sammen med solgte huset sitt for å flytte sammen med meg, og vil sitte på bar bakke hvis jeg gjør det slutt med han. For han kan ikke sitte på huset som vi har sammen. Og boligprisene har jo steget vannvittig siden vi ble sammen! Føler meg så uendelig slem!! Han er verdens godeste, snilleste person!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ut som meg... Tiltrekkes av det "slemme" og synes det gode blir kjedelig. Kunne du stolt på eksen din igjen? Er du sikker på at du ikke burde prøve litt mer med han du er med nå?

Skrevet

Men forsvann følelsene da ungen kom?

hadde dere de fint før barnet skulle komme??

Skrevet

Glem eksen din.

Har han forlatt deg en gang kan han lett gjøre de igjen!

Skrevet

Er vel vanskelig dette, men jeg tror ikke gresset er grønnere på andre siden av gjerdet. Synes det er utrolig dårlig gjort av deg om du går fra mannen du faktisk har valgt å få barn med til fordel for en annen. Synes man bør satse litt mer når det er barn med i bildet.

Gi forholdet en sjanse, ting blir ikke alltid som planlagt når man får barn, et barn gir ofte livet en annen dimensjon, og følelsene man engang hadde for hverandre blir kanskje satt på vent en stund, men så snart barnet blir mer selvstendig, blir større og kan være hos familie eller andre i lengre perioder får dere mer tid til hverandre. Tror i de fleste tilfeller det er verdt å vente på.

Har dere det bra ellers i forholdet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...