Gå til innhold

Tips til dere med kolikk/urolige barn!!!!!!!


Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Dette er heeelt genialt!!

Min lille prinsesse er sutrete og har mageknip spesielt på kvelden. I dag fikk hun akupunktur for andre gang, og hun er en heeeelt annet baby enn hva jeg er vant til. Hun ligger helt rolig og hun kan faktisk ligge under leketeppet å kose seg med lekene som henger ned derfra. Det har aldri skjedd!!!

 

Så til dere som har samme problem, prøv det!!! Koster meg 200 kr gangen, men det er absolutt værdt det!!

 

Håper bare det varer. Tvi tvi!!

 

ps: Sørg for at de setter nålen i leggen. Den typen som skal fungere best. I tillegg fikk hun litt fotsone.

 

Klem fra lykkelig mor akkurat nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor? i oslo???? gi meg nummeret dit NÅÅÅÅ;)

hehe, lillegutt har så vondt i magen, har prøvd det meste, kanskje akupunktur er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da.

Dette er desverre i Tønsberg.

Men ring en hvilken som helst akupunktør/teknikk terapaut. Kan være en fordel om de er medlem i norsk akupunktur forening (tror jeg det heter).

 

Min tulle har fått sin tredje behandling i dag. Nå sover hun som en stein. Men på kveldstid er hun fortsatt urolig. Ikke magevondt, men klarer ikke å slappe av og sovne ordentlig. Så fungerer ikke denne runden med nålene, så blir det kiropraktor neste. Det skal også være veldig bra.

Men det er tydelig at noe har skjedd etter akupunkturbehandlingen (husk å spørre etter fotsone også) så det er verdt å prøve.

 

Lykke til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vil også anbefale elastisk bæresjal, det funker veldig bra for å roe ned vår tulle i alle fall. Ho har ikke kolikk, men er endel urolig på kveldene. Se www.tettinntil.no for mer informasjon og der finner du også linker til butikker hvor du får kjøpt (koster 400kr +-) og instruksjoner til hvordan du bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

mi jente nr 1 hadde kolikk å gråt /hylte fra kl 16 til 05 å jeg holdt på å bli gaaaaal... var 2 ganger hos kiropraktor å fikk knekt virvler på plass..

krever at kiropraktoren tør å ta i... selv måtte jeg gå ut. :)

dro hjem å sov i 7 t, når vi da våkna hadde jg fått en ny unge..det kan ses på bilder (fra anspent til roooolige øyne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også gått til kiropraktor. Han gråt en del på kvelden uten grunn. Etter andre gang hos kiropraktor hadde vi en bli og fornøyd gutt. Anbefaler å ta en sjekk bare for å være sikker. Ser fælt ut når det står på, men det er fort overstått :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ny baby etter å ha vært hos ostpat i Bergen:)

600 kr men sååååååååååååå verdt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...