Anita&lillemann Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Satt igår etter jobb og lurte på hva jeg skulle ta meg til på kvelden! "Alle mine venner er sikkert ute og drikker tenkte jeg! Får grave meg ned i snopskåla og bare nyte tv`n da!" Kjente meg skikkelig ensom og trist ut! Gikk over til naboen og skravla litt og de kom over til meg etter de hadde spist også plutselig så skulle de ut å kjøre bil midt i sengetia til gutten deres! Merkelig tenkte jeg! Typen kom hjem og hoppa i dusjen og jeg hoppa etter! Tenkte som så at i dag skal jeg dusje leeeeenge! Men han sto irritert utenfor dusjen og ba meg om å forte meg og få på meg fillene for en venn av han skulle komme og hente noen sesongkort! "I alle dager tenkte jeg, kan vel dusje fordi om kompisen hans kommer og i et hormonellt utbrudd stilte jeg meg midt i gangen kun i ført håndkle og ropta at hvis jeg ville så kunne jeg stå naken midt i gangen når han der kompisen kom" Typen himlerme d øyenene og sier, tror ikke d et er så lurt! Så jeg furter inn på soverommet hiver på meg pysjbukse, singlet og tskjorte og tasser inn på stua og drypper øredråper i ørene! Ser at der har jammen typen rydda stua og kjøkkenet strøøøkent! Nååh, så snill han er! Det banker på døra og jeg roper på typen at han må åpne for jeg ligger me dråper i øret! Han roper tilbake at han holder på med noe så jeg må gjøre det selv! Gauler KOOOOM IIINN! Men nei da ingen som reagerer så må fint gå å åpne! Lettere irritert over at han der kompisen ikke kan åpne døra selv! Røsker opp døra og der står jammen 6 venninner med nevene stappa med pakker inkludert naboen og søstra mi med to poser brus og snop og sier! Overraskelse, nå skal vi ha babyshower! Og der står jeg med flekkete pysjbukse og gammel slitt t-skjorte! Og hodet på skakke så ikke dråpene skulle renne ut! Stooorkosa meg og fikk masse fine klær, leker, tepper og ei babaybok! Ene hadde til og med baka sjokoladekake det sto "Baby Boy" på! Måtte bare dele det!
batteriet! Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Steike for noen venner og familie du har...... For en digg kveld :-)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Åh, så digg da! lucky you
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 SÅ KOSELIG! Misunnelig nå
mamarama og lille banan Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 så koselig!! jeg og vil ha
Smily77 Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Det hørtes kjempe kjekkt ut! Så heldig du er!
Anita&lillemann Skrevet 27. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2008 Ja, hadde aldri i verden forventa noe sånt! Håper dere også får noe sånt! Er så digg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå