little old lady hoo Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Og det har vært ok resultat? Ville iallefall vite kjønn sikkert. Har noen erfaringer?
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Hadde jeg vært deg, hadde jeg ventet i 9-10 uker. Ser de fleste tar 3d i uke 27-28 og det hadde jeg også gjort om jeg skulle. Det anbefales etter uke 24. Hadde hvertfall ikke villet tatt så tidlig.......
little old lady hoo Skrevet 27. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2008 Dette har jo jeg også sett, men jeg bor kjempelangt fra muligheten for 3D UL, men skal til Oslo når jeg er i uke 18. Det vil jo bli utrolig kostbart å vente 10 uker og måtte ta en ekstratur. Derfor spør jeg om det i det hele er noen vits. Man har jo den ordinære UL i uke 18, og kan jo fastslå kjønn, så jeg skjønner ikke at dette skal være mindre bra i uke 18 med 3D, men jeg forstår jo at det ikke er mange som har gjort det, så det er vel en grunn. Tusen takk for svar Otilia.
Mamsen87 :) Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Heisann! Jeg var i uke 18. Lagt ut bildene her, så trykk på nicket mitt og se resultatet:o)
little old lady hoo Skrevet 27. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2008 De var jo kjempefine. Fikk du også vite kjønn?
Mamsen87 :) Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Ja, syns de ble ganske fine til og være så kort på vei. De hadde 3D der jeg tok ordinærultralyd, så det er derfor vi var så tidlig. Jeg fikk vite at det var en gutt ja, men det så de med vanlig ultralyd. Brukte 2D på målinger og når de så etter kjønn:)
little old lady hoo Skrevet 27. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2008 Tusen takk for svar Mamsen.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Jeg var 19+1 på ul denne uka, og fikk se både kjønn og 3dbilder (du kan se bilde på profilen min om du vil). Kjønn fikk jeg vite i forrige svangerskap i uke 17, så det burde jaffal være i boks for din del ) 3d bildene ble litt "wobbly" såpass tidlig som uke 19, men de ser helt ut som "mennesker" om jeg kan si det sånn )
little old lady hoo Skrevet 27. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2008 Tusen takk for svar og titt på bildene.
Katsi Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 Jeg får 3d hver kontroll i tillegg til vanlig og endringene er enorme hvis du venter. Veldig gøy å se selv om det er i uke 18, men da jeg var i uke 24 så ansiktet nesten ferdig ut Kunne se alle trekkene veldig tydelig Det med kjønn tror jeg ikke de kan se bedre på 3d enn på vanlig, hvis de ligger med beina i kryss er det ikke så godt å si uansett. Ligger de riktig til kan de se alt. Vi venter en jente denne gangen og veldig gøy når legen kan vise urinleder, kjønnslepper osv. Blir litt mer overbevist da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå