Gå til innhold

Jeg kjøpte DOCK BOOTS til datteren min i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en venninne som anbefalte dem, og to hundre kroner er da ikke all verden.

Noen flere her som har disse skoene til barna sine? Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne har de her også. De er utrolig gode og lette, og barna er aldri våt eller kald.

Skrevet

har også kjøpt disse til ungen min, men har ikke hatt de på mer enn 2 dager enda, så har ikke fått prøvd de ut skikelig.

Skrevet

Bedre på foten(både å gå med, og mjukare) enn vanlige støvlar, og er faktisk varme også:)

Skrevet

Kjøpte de til eldste i fjor. Helt ok, men jeg syns ikke de er bedre enn vanlige støvler.

Skrevet

Foe 2 år siden gikk jeg til anskaffelse av et par til 10 åringen, dem skulle være så supre fikk jeg høre i butikken, vanntette, holder varmen osv.... Tenkte at den fantes bare en måte å teste dem ut på, og la guttungen prøve dem. Han sliter enormt på sko (som regel 4-5 vinterstøvler i sesongen og 12-14 par joggesko på sommeren) er ALLTID våt på beina. Vi har prøvd Ecco, Sorell, Viking osv...

Det første jeg gjorde var å fylle ei bøtte med vann og stappe støvlen oppi, etter 4 timer i vann var det fortsatt ikke tegn til at dem var våte inni. Etter 2 mnd daglig bruk, aldri våt og kald og støvlene var fortsatt like hele gikk jeg til anskaffelse av makne støvler til hele gjengen

(6 par). 2 år etter (nå) er støvlene enda i bruk.

Kommer aldri til å kjøpe noe annet til mine 5 unger hvertfall.

Skrevet

Oi, det får en si! Datteren min sliter også veldig på skoene sine, ikke så ille som din gutt, men ille nok, hehe.

De hadde ikke sko til den yngste, men cherroxene fra i fjor holder enda litt til for hans del, så ingen krise.

Nå er jeg bare spent på hva frøken rosaprinsesse sier når hun ser at de nye skoene er svart og rød... hehe...:P

Skrevet

Hehe... svarte og røde ja, er ikke sikkert det faller helt i smak da.

Her finnes dem også i svart med rosa skaft med..... tja... lurer på om det var kroner på dem jeg :-)

Skrevet

På Coop OBS. De hadde dessverre bare rød/svart eller bare blå/svart der jeg handlet=(

Skrevet

Oh, det får en si! Her var utvalget adskillig mindre, enten rød/svart eller blå/svart. Ikke noe rosa eller noe med kroner på her nei=(

Skrevet

Kan man få kjøpt dem på nett?

Skrevet

Datteren min har svarte og lyserosa med hjerter på (hovedfargen er svart.)

Skrevet

Hvis du googler dock boots, så dukker det opp noen butikker som fører dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...