Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Hva vasker dere glasset med? jeg har fått meg dusjkabinett med helt slik glatt glass, blir jo fort finger merker ser jeg. Og selve bunnen, hva bruker dere? Må jo bli skikkelig rent også..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Har ikke kabinett, men glass vegger og fliser i bunnen. Samboen bruker jif baderom. Jeg bruker klorin. Synes alt blir skittent igjen så fort med jif.
Gjest Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Synes også det ser grisete ut fort hvis vi bruker Jif. Går kanskje an å ha litt salmiakk i vaskevannet så en får vekk alle fettstoffene som samler seg. Har fliser i dusjen som for ikke lenge siden ble vasket grundig i fugene med tannbørste, fytti grisen så mye gørr som kom frem i dagen da (( Blæ!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Salmiakk, ja, det var nok et godt forslag, det skal jeg også kjøpe. Har aldri hatt det i huset tror jeg. Har litt problemer med fugene på badet selv.
~~DoraDora~~ Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Jeg bruker klorin i bunnen, og på glassveggene bruker jeg nylonvask blandet i vann....har dette på ei fille som jeg vasker over glasset med, og så bruker jeg nal etterpå (det samme som jeg vasker vinduene med). Da blir det kjempeblanke og reine glass.
Gjest Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Sikkert et dumt spørsmål men....hva er nylonvask? Aldri hørt om det jeg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Jeg bruker zalo og oppvaskbørste. Det er helt fint, men nå har det blitt litt svart i det ene hjørnet og jeg må finne frem klorinen.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Nylonvask er vindusvaskemiddel. Fåes kjøpt på tube, som du blander litt ut i en bøtte med vann. Du vasker vinduene med klut, og bruker nal og får av vannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå