Gå til innhold

Jeg synes dere er heldige....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes dere er heldige som har svigermødre. Min Svigermor døde for 6 år siden og jeg fikk desverre aldri bli kjent med henne.

Det er så mye klaging på svigermødre her inne at jeg blir helt kvalm. Tenk heller over for en gave dere har i de, og ikke minst barna deres. Jeg skjønner det at det ikke er lett alltid, men det handler om å svelge noen kameler altså!! Jeg sier ikke at man skal godta alt , men prøv ihvertfall å se mellom fingrene med noe.

Vær takknemlig over det dere har og tenk over hvem det er som har oppdratt den fantastiske kjæresten deres... For det er faktisk svigermor og svigerfar...

Et lite hjertesukk fra meg en lørdagsettermiddag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel,jeg gir med glede bort min svigermor til deg.

Enjoy:)

Skrevet

Gjør som den anonyme over meg: Vil du ha min svigermor??? :-)

Skrevet

Du kan få mi også!! så kan vi se kor heldig du syns du e....

Skrevet

tsssh

de fleste som klager ser sikkert igjenom fingrene på mye,

tenker det er helt menneskelig å klage og å bli frustrert i enkelte situasjoner. -kjempedeilig å få blåst det fra seg litt i en anonym verden :)

hihihi forresten ikke alle svigerforeldre har kanskje oppdratt "den fantastiske kjæresten vår" så perfekt heller. Og jeg vedder hatten på at svigermor har klagd sitt over meg og sikkert over sin svigermor en gang i tiden og. det går greit :o)

nuss

Skrevet

for å si det sånn, det min mann har fra mora si har jeg plukket av han. det er sider og væremåte jeg ikke sette pris på . så nei, hun har ikke oppdratt min mann på en fantastisk måte. han er fantastisk fordi han er den han er,og fordi han er så sterk at hun ikke har fått påvirket han for mye.

Skrevet

DU SKAL MED GLEDE FÅ MIN SVIGERMOR FRA HELVETE!!!

Skrevet

Helt enig med deg Krisrot, jeg har heller ingen svigermor, hun døde da samboer var 12 år...:(

...Har ingen tilstedeværende svigerfar heller!

Skrevet

Ei god svigermor er bra å ha.

Men ikke alle svigermødre er like snille og enkle å ha med å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...