Gjest Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 er vedig opptatt av slike ting jeg da. Har en lyseblå etter snuppen.. Babydan.. Men venter jente denne gangen så har tittet på enten den hvite "satin" fra babydan.. eller den med hjerter fra babydan.. den siste var det forøvrig 30% på.. så kosta 300 kroner istedenfor 450.. litt i tvil.. men sambo syns ikke den med rosa hjerter var så fin... hm.. Lider valgets kval. hehe.. Tror vi ender opp med den hvite;) Ja, noen syns sikkert at en sengekant er senge kant.. men ikke får meg.. elsker slikt stæsj
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Jeg laget min selv jeg - med matchende sengetøy, hehe. Lysegrønn og hvit smårutete med hvite silkebånd til å knyte med (fikk da jente, venter nå gutt). Sengetøy i samme stoff men med hvit "blonde"-kant oppe på fremsiden. Meget godt fornøyd med innsatsen der, ja - må bare bytte ut snorene denne gangen siden de ble litt flussete etter x-antall oppknytinger ved sengetøyskift. Og så har jeg Ikea sin i reserve dersom jeg skulle måtte vaske den grønne.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 så flink du er da.. blir imponert av sånne kreative sjeler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå