Gå til innhold

føler meg ond og stygg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

......... men klarer ikke helt og glede meg over andre som blir gravide.... har så lyst på baby selv, og ønsker det så inderlig... føler meg ond og stygg, dette er liksom ikke meg i det hele å tenke slik....

andre som syns det klaffer for absolutt ALLE andre enn seg selv, som kansje har vært inne på samme tanke, eller er jeg jæ..... egoisisk?!?! =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.. jeg ville bare si at jeg ikke synes du er egoistisk, la oss heller si misunnelig...

Tenkte(tenker nok litt enda og) selv akkurat som deg.

Jeg var glad pa alles vegne (kjente eller ukjente) for at de var gravide eller hadde fatt barn. Var kjempe ekstrase (selv om jeg var LITT i tvil i forsten) da jeg var gravid, men sa mistet jeg og da synes jeg at det VAR SA urettferdig at absoludt ALLE rund meg var gravide.. syntes jeg sa gravide damer hvor enn jeg gikk.. ble bare mer og mer gretten. Kusina mi var hoygravid og fodte 3uker fore jeg mistet. Var sa glad for henne men na er det liksom litt: Nei foler helst ikke for a besoke deg i dag. Beste venninda mi er nesten like langt som jeg skulle ha vart, er jo selfolgelig kjempe glad for henne siden hun har alltid onsket seg barn, men far liksom ikke frem mer enn et lite "yeij" Grattis...

men men..na prover jeg igjen og haper pa det beste.. vi er nok bare veldig missunnelige vi.. ikke tenk pa det... :)

Haper inderlig at du blir gravid snart da:)

Masse klemmer<3

Skrevet

Takk for fint svar, og oppmuntring.... Er nok sjalu og misunt ja.... Vet jeg selv kunne hatt en liten en i armene i disse dager... Ja tror nok det er litt ekstra nå, for skulle egentli hatt termmin 2okt, men mistet i MA i april, så kjenner nok litt ekstra på det i disse dager.... Så har jeg ikm også 2.okt, så hadde jo vært litt spessielt å fått en positiv test den dagen jeg skulle født =) hehe..

Krysser fingre og tær for oss begge to =)

Det blir nok snart våres tur igjen =)

God helg, og mange klemmer tilbake =)

Skrevet

kjenner meg utrolig mye igejn i det du skriver,føler den siste tiden nå er alle gravide alle uteom meg.skulle selv hatt termin 10 okt men mistet i ma i april så derfor blir det ekstra sårt. vil at det skal klaffe snart:(

kjenner til og med folk som har mistet og blitt gravide igjen før meg:(huff jaja vår tid kommer vel snart håper eg:)

har ikm 2 okt så vi får se da blir vel en negativ test igjen tenker eg.

lykke til deg da:)

Skrevet

Du er absolutt ikke ond og stygg. Det er helt naturlig å føle det sånn, og jeg tror at mange prøvere tenker som du gjør. Jeg synes også at alle rundt meg blir gravide, bortsett fra meg.. Og det er spesielt vondt når folk som begynte å prøve til samme tid som meg, blir gravide med nr 2, mens jeg ikke har fått én en gang. Selv om jeg selvfølgelig unner dem det for alt i verden. Men livet er desverre urettferdig noen ganger:( Men når vi en vakker dag blir gravide, så er det sikkert noen som kommer til å føle det samme om oss;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...