Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Har prøvd med tran...men lillegutt brekker seg. Har prøvd å blande inn tranen i melk, i grøt....men han merker det og spytter ut. Hva med Sanasol...er det noe for han? Han blir 1 år om 1 uke.
Cat.68 Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Jeg vet at man gir premature barn Biovit. Vi er også blitt anbefalt Biovit til vesla av barnelege da hun ikke klarer tran. Han fortalte også at det var bare her i Norge vi var sykelig opptatt av å gi barna tran.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Hei! Min lille ble født noen uker for tidlig, og har hele tiden fått multivitaminer og jern. Multivitaminer er noe av det samme som Sanasol tror jeg. Du kan sikkert bruke den ihvertfall. Bruker Nycoplus, veldig god!
Frøken Løken Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Vi ga sanasol til vår nyfødte, etter beskjed frå legen. Så trur det går heilt fint til ein 1 åring, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå