Kaimana*prøvernr2* Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 har sovet veldig dårlig i natt pga smerter på venstre siden av magen. Våknet hver gang jeg skulle snu meg i senga,strakk skikkelig i magen,og kun på den ene siden. I dag har jeg hatt skikkelig mens smerter i magen. Noen som har hatt det slik?
to_tette? Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 det er sikkert ligament smerter, båndene som livmoren "henger" i som strekkes. Jeg hadde masse sånne smerter for noen uker siden, det stakk eller strakk på venstre side, og hadde en del mens smerter i magen og i korsryggen. Det går vel bra dette, er sikkert de vanlige "voksesmertene" som man har i begynnelsen.
gutt 07 + baby 09 Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Jeg gikk med menssmerter i noen uker, husker jeg. Men var i jobb og tenkte hele tiden at dette var pga ungen, så da gikk det bra!!! Har nettopp funnet ut at nr 2 er på vei ) Lykke til!
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 27. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2008 jeg er 9uker på vei i dag...fortsatt sinnsykt kvalm o.l men dette mageknipet slår meg ut,det er ikke noe godt,men får se det ann litt i natt
Pappalille Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Jeg har også hatt de smertene du beskriver. Venn deg til dem ;-) Det er litt slitsomt, men helt normalt =)
Kaosmamma' n Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Har du sjekket at du ikke er gravid utenfor livmoren (i eggstokken), det kan gi slike intense smerter, men vil kunne oppdages på ultralyd.
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 28. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2008 nei jeg har ikke vært hos legen enda jeg da.... tenkte jeg skulle ringe i morgen for å få en time...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå