Gå til innhold

auuuu-smerter(noen som har det slik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sovet veldig dårlig i natt pga smerter på venstre siden av magen. Våknet hver gang jeg skulle snu meg i senga,strakk skikkelig i magen,og kun på den ene siden.

I dag har jeg hatt skikkelig mens smerter i magen.

Noen som har hatt det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er sikkert ligament smerter, båndene som livmoren "henger" i som strekkes. Jeg hadde masse sånne smerter for noen uker siden, det stakk eller strakk på venstre side, og hadde en del mens smerter i magen og i korsryggen. Det går vel bra dette, er sikkert de vanlige "voksesmertene" som man har i begynnelsen.

Skrevet

Jeg gikk med menssmerter i noen uker, husker jeg. Men var i jobb og tenkte hele tiden at dette var pga ungen, så da gikk det bra!!!

Har nettopp funnet ut at nr 2 er på vei :o)

Lykke til!

Skrevet

jeg er 9uker på vei i dag...fortsatt sinnsykt kvalm o.l men dette mageknipet slår meg ut,det er ikke noe godt,men får se det ann litt i natt

Skrevet

Jeg har også hatt de smertene du beskriver. Venn deg til dem ;-) Det er litt slitsomt, men helt normalt =)

Skrevet

Har du sjekket at du ikke er gravid utenfor livmoren (i eggstokken), det kan gi slike intense smerter, men vil kunne oppdages på ultralyd.

Skrevet

nei jeg har ikke vært hos legen enda jeg da.... tenkte jeg skulle ringe i morgen for å få en time...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...