Mille** Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Men de kom jo helt elendig ut i testen i F&B. Noen som har prøvd reima tec sine vintersko? Og vet prisen på de? Må ha sko som holder føtter varme i 15-20 minus.....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 hva gjorde at de kom dårlig ut da?
Mille** Skrevet 27. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2008 Skal vi se.....jo, de er ikke vanntette, har dårlig varmeisolering og dårligst pusteevne av alle skoene i testen. Fikk 2,5 i poeng, vinneren fikk 4,7. Har vært misfornøyd med skoene til snupp 2 år på rad nå, de er ikke varme nok i den værste kuldeperioden. Hva pokker skal man kjøpe da?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 aner ikke. pusteevnen er jeg forsovit enig i. ellers har verken jeg eller småen aldri vært kald eller våt i de skoene. jeg går for de i år uansett... hehe
Mom2Two Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Prøv Superfit, da har vi vært kjempefornøyde med før:) Har hatt både Kamik og Sorel, og egentlig vært veldig fornøyd med begge, men kan kanskje se poenget med pusteevnen.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Jeg skjønner ikke dette med sorellskoene.. Det er greit at de ikke er vanntette i feks skaftet, men de er vanntette i selve foten. Det er jo alt som trengs når det er snø og kaldt. De er beregnet på kaldt vær, ikke på slaps og sørpe. Bor man et sted der det ikke er særlig kaldt om vinteren og den snøen som kommer blir til slaps så er cherrox beste valget. Lille går i naturbarnehage, er ute absolutt hele dagen i all slags vær og sorell har holdt henne varm på beina i minus 25 grader. En enkel ullvangsokk og skoene, og det har vært alt hun har trengt. Alle i barnehagen har skrytt av hvor fine sko lille har fordi hun aldri er kald eller klager, heller aldri blitt våt. Ped. leder fortalte at han hadde skiftet sokker en gang på lille gjennom hele vinteren i fjor og det var alt. Er årets modell dårligere enn fjorårets da? Det kan de jo være, men jeg skal ikke ha noe annet en sorell i år heller. Om jeg finner ut at de er dårligere så er det greit, da får jeg se etter noe annet.. men inntil da så forandrer ikke jeg et winning team. hehe. Forøvrit har jeg sorell selv og blir aldri klam på beine om jeg da ikke har bomullsokk i da. Er alltid glovarm og tørr på beina om vinteren.
Tarantellamora Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Helt enig. Vi hadde superfit ifjor og de var veldig gode. Skal kjøpe dem i år også.. De har mange ulike modeller. Har bare prøvd den ene. Den minste, men som sagt er de veldig gode...
Gjest Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Der har du cluet vet du, ull rett mot huden og ikke bomull. Skjønner heller ikke den testen jeg, og blir å gå for sorell sine i år jeg også)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Kjøp Sorel sko du, om du hadde bestemt deg for det! Den testen er bare teit, den tester jo bare èn modell fra hvert merke... Det finnes jo så mange modeller, blir feil å gi dårlig karakter pga ÈN modell... Om du skjønner? Som med alle andre tester, ta de med en klype salt og del det på ti. Jeg stoler mer på erfaring fra vanlige folk, enn sånne tester. Jeg har ikke prøvd Sorel skoene enda, men har kjøpt de til vesla. Og ja, det er jo vinterstøvler. Kommer ikke til å bruke de om det er rundt null grader, så at de ikke er vanntette på skaftet er ikke noe problem. Tror jeg blir fornøyd jeg...
Gjest Skrevet 27. september 2008 #10 Skrevet 27. september 2008 Vi kommer nok uansett testresultater til å fortsette å kjøpe Sorel. Vi har hatt dem de to siste vinterene og har vært veldig godt fornøyd. Hun har aldri vært kald, klam eller våt på føttene. Jeg forstår egentlig ikke dette testresultatet....men, men.... Uansett... Jeg kan i alle fall på det varmeste anbefale Sorel som vintersko.
Mille** Skrevet 27. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. september 2008 Har hørt med ei venninne nå, og hun anbefalte Kamik, så da får jeg se på de da. ;o) Hvis ikke får jeg sjanse på Sorel.
Gjest Kelly Taylor Skrevet 27. september 2008 #12 Skrevet 27. september 2008 kjøp sorell eller kamik på sierratrading. com, der kan du få de til under 200 kr. det gjorde jeg og det tok 1 uke så lå de på posten Betalte forresten 250 kr med frakt.
Gjest Skrevet 27. september 2008 #13 Skrevet 27. september 2008 Sorel er SUPRE sko! den testen var bare tøvete Vi var veldig veldig fornøyde i fjor hvertfall, hun ble ikke våt eller kald på føttene en eneste gang.
Mille** Skrevet 27. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. september 2008 Kom ikke inn på den siden? Har du stavet det rett? Til den prisen kan jeg jo kjøpe begge deler. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå