Gå til innhold

BH for større og større pupper;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg sliter for tida! Brystene mine har doblet seg de siste månedene. Er i utgangspunktet liten, men nå er det bare mer og mer ubehagelig å gå i bhene jeg har.

Hvor kjøper dere god bh og hvordan skal man ta mål? Er het grønn på dette punktet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går i spesialbutikk og får damene der til å hjelpe meg - etter forrige svangerskap og ammeperiode trodde jeg at jeg hadde gått fra å være 75b til å være 80c, men viste seg at bh'en som var riktig for meg var 75e! Nå som jeg har skikkelig bh slipper jeg todelte pupper, at puppene "renner ut" av cupen når jeg bøyer meg fremover og ikke minst at ryggstroppen glir opp.

Hvilken str du trenger avhenger også litt av typen bh du skal ha, så ikke nødvendigvis at en str er den str du alltid skal ha. Feks 75e er det jeg har i vattert bh med spiler, mens i uvattert kunne jeg ha noe mindre cup.

Går du i en sånn butikk og får skikkelig hjelp (og kjøper deg en enkel, plain bh som du kan ha til hverdagsbruk) så kan du jo ta det du lærer der og gå i kjedebutikkene (som er rimeligere) å finne noe etterpå :o) Trenger ikke kjøpe kjempemasse nå, for du forandrer deg garantert enda mer i tiden fremover (spes når amming begynner og ikke minst etterpå).

Skrevet

Triumph har en bh som skal gi god støtte og fortsatt se pen ut for store bryster. Har hørt mye bra om den. Husker ikke helt hva den heter, men discrete eler noe slikt. Den er helt enkel og er en av de som skal skjule sømmer og slikt. Støtter innlegget over forøvrig. Kan være veldig nyttig å gå i en skikkelig underøysforettning og sjekke mål. Jeg har også erfart å få større cup og mindre mål rundt når jeg har sjekket størrelsen. Det blir utrolig mye bedre comfort med riktig størrelse.

Foreløpig har jeg vært heldig. Størrelsen har økt, men har klart meg greit med å bruke noen "feilkjøp" som har ligget i skuffen en stund. Plutselig passet de perfekt :o)

Jeg er 12+2 i dag. Synes jeg merket forandringene ganskel tidlig. Hvor lenge holder det på? Jeg har fortsatt vond og er øm, men det har kanskje dempet seg litt. Virker ikke som de vokser noe mer nå, men det er første svangerskap så lurer på hva jeg kan forvente...

Skrevet

Hei. Har akkurat samme spm - vanligvis bruker jeg 75A som faktisk noen ganger er litt stor... Nå har jeg så smått begynt å vokse ut av dem. Sjeleglad for at jeg nå har litt pupper:-) Men usikker på hvor stor bh jeg skal kjøpe - hvor mye vokser puppene gjennom svangerskapet og hvor mye vokser de etter fødsel ved amming etc... men vi finner det vel ut med tida. Tenker at jeg kanskje kjøper et par stk snart som passer nå, så får jeg heller kjøpe flere etterhvert hvis det viser seg at størrelsen holder. Dumt å kjøpe "noe å vokse i" liksom - det er hvertfall ikke noe fint...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...