Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 JEg og min kjære har tenkt å dra til Danmark for å få hjelp til å bli gravide, men jeg er til tross for alderen min (33 år) enda ikke særlig regelmessig i syklusen min, har prøvd det meste for å få den rett spor, vektnedgang, trene regelmessig, ikke p-piller (da det ødeleger meg) og enn masse andre ting som jeg orker å ramse opp nå. Men jeg tenkte det var en idee med disse hormon sprøytene for å få farten opp eggløsningen min, jeg veit det er "risiko" for å få flere enn en med de, med det tar vi bare med som en velsignelese her hjemme Kan jeg bare gå til fastlegen min og spøre om de sprøytene? Ja dere får tilgi min uvitenhet
satser & vesla Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Hei. Du kan gå til fastlegen, forklare situasjonen og be om henvisning til gynokolog. Først da kan du få faglig vurdering av det du skriver om, da kan gynokologen ta prøver av deg for å finne ut hvilken medisin du trenger for å komme deg videre i prosessen. Jeg har ikke personlig erfaring i det, men jeg tror det finnes medisin som kan hjelpe deg til å stabilisere syklusen. Man bør også ha oppfølgning av gynokolog når man bruker hormoner. Ønsker deg lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Takk jenter, skal komme meg til fastelegen så raskt jeg får en time. Jeg har ikke slik kjempe ustabil syklus, er ofte pluss/minus 2-3 dager, så skal nok få orden på dette til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå