Gå til innhold

Er det slik??

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det er vi foreldre som skal få besteforeldre til å se barna? Er det vi som alltid skal dra på besøk, er det vi som skal invitere på div happenings? Er det slik? Er det vårt ansvar? Eller,....

Mine foreldre er her sjeldent, og barnet vårt er skeptisk til de og det er litt trist. Men å dra til de er håpløst for der røykes det inne og de har hunder som er gale så barnet må konstant være i armene.

Samboers foreldre maser hele tiden om besøk at vi blir slitene, det er slik at samboer er på jobb hver dag stort sett til kl 19 og da er det godt å være sammen alene og slappe av. Orker da ikke besøk, og stress.(blir stress for det kreves servering,og vi må shine huset før de kommer) svigermor har støv på hjernen.

Hver fridag så er det mas om at vi må komme,MEN vi har tross alt lyst å være sammen alein om mulig. eller finne på noe med jevnaldrende!!

Så hvem sitt "ansvar" er det?

Liker egentlig at det ikke er mas og folk som renner ned døra!! Og klager ikke på det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde v'rt kjempeglad for besteforeldre som ikke renner ned dørene. Syns vi har for mye besøk. En helg uten noe, er gull vært. Går det for lang tid tar vi kontakt bare for forpliktelsen skyld.

Skrevet

Ja, er også glade for at mine foreldre ikke renner ned døra, men skulle ønske svigers ikke maste seg til besøk, da blir det bare utrivelig! Vi vil jo være sammen bare oss 3 også. Og ha besøk av våre venner!

Skrevet

Det må da være sånn noenlunde gjensidig- sånn som man har det med venner, den ene gangen kommer vi til dere- neste gang kommer dere til oss, liksom?

Skjønner godt at du ikke vil ta med barnet til forldrene dine dersom det blir røykt og holdt hunder inne (møkkete dyr), men foreldrene dine kan vel komme til dere innimellom? (Uten hundene, røyke på trappa)

Skrevet

Joda, de kan gjerne komme... men de kommer ikke! Må nesten bare le... vi bor 500 m fra hverandre men de er her aldri.

Ber ikke noe nag eller noe sånt, det er jo deres tap som ikke får med seg det første året til barnet vårt, men det går vel seg litt til etterhvert:)

Det er også enklere med mine foreldre på besøk, må ikke servere noe, må ikke ha nyshina hus. Og det er deilig!

Men hvordan mener dere det skal være da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...