Gå til innhold

Huff jeg har ødelagt bilen til samboern min.. :( :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle kjøre ista har ikke lappen... lener meg over for å starte bilen fordi dattra våres skal se på film i bilen.. det jeg ikke skjekker er om den står i fri eller gir... den står selvfølgelig i gir og forsvinner fra meg, jeg sto fortsatt halveis i bilen da den begynnte å trille og fikk en skikkelig smell på høyre side av hoften..ble dratt med få meter for den kjørte rett inn i trappa og trampoline, så nå sitter vi her en lørdags formiddag med en bulkete bil med riper og jeg som har VONDT i hofta

:( perfekt! føler meg såååå dum.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens moralpreken: Kjør aldri uten lappen. Det er en grunn til at man trenger å ta førerprøven for å kjøre bil.....

Håper du kommer du blir fort bedre i hoften.

Skrevet

Huff! Bra det ikke gikk på livet og helsa løs! (alvorlig altså)

Desverre er det sånt som skjer, og alle kan gjøre slike feil iblandt.. Jeg bulket bilen til x'en min et utall ganger.. En gang så ille at bagasjerommet ble helt trykt inn på midten.. Håper dere har mer enn ansvarsforsikring da bare, så dere slipper unna værste kostnadene!

god bedring!

Skrevet

La ikke merke til at du ikke har lappen..det er jo fy fy, men du kan ikek ta det tilbake nå..

Skrevet

hehe er jo ikke sånn at jeg kjører alene da... jeg øvelseskjører med samboern min da med en L i bakruta :). Han er over 25 og jeg har traffikalt grunnkurs bak meg så kjører helt lovlig ;)

Skrevet

Det er jo ikke helt lovlig hvis du var alene da?

Skrevet

Gikk dere ut i bilen for å se film liksom..?

Synd med bilen, men kanskje du burde tenke deg litt bedre om neste gang.

Skrevet

Men jeg var ikke alene.... samboern min og dattra sto der,

(heldigvis ikke helt inntil bilen) og selv om jeg ikke har førekortet så er det ikke ulovlig å starte bilen så lenge samboern er med meg,,,

Skrevet

Nei samboern min skulle kjøre opp på en parkeringsplass der jeg skulle kjøre, jeg skrudde på bilen sånn at vi kunne sette på filmen til vesla.

Skjønner ikke hva du mener med at jeg burde tenke meg litt bedre om neste gang... det er ingen grunn å være frekk! vet at jeg gjorde feil men er som samboern min sier at dette skjer med de som har hatt lappen i mange år og!! men ja har lært meg at jeg alltid skal se setter om den står i fri eller i gir, men er som sagt ingen grunn til å være frekk da!

Skrevet

snakket nettopp med pappa og han sa at det var ingen problem å fikse, han er bilmekaniker så han gjør det for oss gratis! Takk gud for at det ikke var verre! sånn da var lørdagen reddet, må nok gå å finne meg et par paracet før denne hofta blir verre :S

Skrevet

Jeg mente ikke å være frekk, jeg bare svarte på det som stod i hovedinnlegget. Der stod det at du skulle kjøre, og at du ikke hadde lappen. Ingenting om samboeren din var med eller øvelseskjøring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...