Gå til innhold

Har dere stort bad da?

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lite bad. Hadde kjempestort bad der som vi bodde før, og det savner jeg. Der hadde jeg både hjørnebadekar og dusj.

Men nå har jeg bare dusj, ikke så masse skap rundt vasken, og har trykket inn 2 kommoder.

Men da er det veldig lite gulvplass igjen. Det er ganske koselig da =)

Og heller ikke et rom jeg vil prioritere å bygge ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en av fordelene med disse store husene her i midtoesten.

Alle rom har egne bad saa de trenger ikke vaere saa store.

I huset har vi 7 toaletter, 4 badekar og 2 dusjer.... :)

Pluss et ute .

Derimot er de i mine oeyner verken koselige eller spesielt pene da.

Skrevet

Nei, har 2 bittesmå bad. I det ene har vi klappdører i dusjen, så badet blir jo dermed litt større.Vi har en hjørnebaderomsinnredning med overskap med speildører og dobbeltskap under vasken Samt hyller på sidene.Og toalett selvfølgelig. Vi dusjer aldri på det badet nå mer etter vi fikk det andre badet.

Det andre badet har vi så og si ingen gulvplass, men vi har en relativt stor dusj med skyvedører, hengetoalett og baderomsinnredning med et overskap, 1 skuffeseksjon, et dobbeltskap under vasken og et høyskap.

Savner egentlig ikke større bad selv om jeg i den første leiligheta mi hadde et stort fint bad med badekar og plass til kommode der. Men jeg hadde ikke så stor baderomsinnredning der, så jeg er mer fornøyd med det ene badet vi har nå med mye skap plass.

Skrevet

Nei det er også lite.. Men er helt nytt alt sammen der inne, så nå har vi bedre gulvplass enn før, og herlig når alt er nytt da:) Blir jo veldig trangt når vi nå skal ha ett stellebord inn der i ett år framover..Men det får bare være.. Skal nok bygge oss ett bad i kjelleren etterhvert men det blir nok noen år til..

Skrevet

Ja, ganske stort ja. Stor dusjnisje og hjørnebadekar. Stor stellekommode, annen stor kommode, stor vask med underskap, langskap pluss to andre veggskap. Og vegghengt do i hjørnet:)

Skrevet

Ganske stort, men med stellebordet som står der nå synes jeg alltid jeg krasjer inn i noe. Kunne trengt å sette inn en liten kommode der, men det er det ikke plass til. Har et skap + skap under vasken og det får visst bare holde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...